1 comment

Hitman foloseste DirectX 12

by on 25/01/2016
 

Listarile pentru discutiile care se vor petrece la GDC anul acesta par sa fie orientate strict pe a dezvalui ce jocuri vor folosi DirectX 12, cel mai recent dintre ele fiind Hitman.

Jocul, care a fost re-anuntat recent intr-un format episodic, va suporta intr-o forma sau alta functii de DirectX 12 si Vulkan. Discutia organizata de IO Interactive care va avea loc la GDC se concentreaza pe modul in care functioneaza Hitman Renderer si metodologia folosita pentru organizarea tuturor functiilor, a resurselor si metodele de implementare ale tehnologiei.

Sa insemne asta ca Hitman va folosi DirectX 12? Probabil da, pentru ca altfel nu prea ar avea motive sa munceasca atat de mult pentru a integra atat de multe functii de DirectX 12 doar ca sa suporte apoi doar DirectX 11. Cele doua API-uri nu sunt tocmai compatibile intre ele, din moment ce DirectX 12 ofera acces la hardware de care DirectX 11 nu este capabil.

Hitman va fi lansat incepand cu ziua de 11 martie, urmand ca in fiecare luna de atunci sa primeasca un episod nou, format dintr-o harta de proportii considerabile si misiunile aferente acelei locatii.

[GDC]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response