0 comments

Inca un val de concedieri loveste studioul Avalanche

by on 02/11/2015
 

Dupa succesul rasunator care a fost Mad Max, studioul Avalanche trece prin momente grele, acesta fiind lovit de un nou val de concedieri in sanul companiei, acum in prag de lansare.

Este de inteles, multi dintre acestia fiind angajati pe termen scurt, unii

dintre ei lucrand in baza unui proiect. Nu este ceva nou in industria gaming-ului, odata la cateva luni un nou val parand sa loveasca un studio. Sunt mult fatete ale problemei care definesc aceste concedieri, variand de la directia pe care studioul in cauza doreste sa se indrepte, pana la partea financiara, fiecare avand un cuvant de spus cand vine vorba de angajatii .

Problema este ca acest val de concedieri vine exact in momentul in care Just Cause 3 are mai putin de o luna inainte de lansare, atat angajati din Stockholm, dar si New York primind vestea ca au ramas fara un loc de munca. Cei din Stockholm au primit vestea in urma cu cateva luni, in schimb lucratorii din New York au primit vestea in urma cu cateva zile.

Tranzitia intre proiecte majore reprezinta intotdeauna o provocare. In special pentru dezvoltatorii independenti de jocuri, a declarat un reprezentat al companiei pentru GameInformer. Tocmai am finalizat un proiect si mai avem inca unul aproape terminat. Cand am inceput proiecte noi, nu am reusit sa echivalam dimensiunea echipelor si setul de skill-uri cu cele precedente si din pacate a trebuit sa disponibilizam cativa dezvoltatori. 12 colegi au primit instiintare in New York. Un numar similar de notificari au fost date vara la Stockholm, dar in momentul de fata vrem sa ii reangajam pe cei ce au plecat. Acest eveniment nefericit nu ne va afecta proiectele si vom incerca sa evitam astfel de situatii pe viitor.

Din pacate terminarea unui proiect ar trebuii sa fie un motiv de bucurie, nu de tristete, dar aparent industria jocurilor sufera de aceleasi metehne ca si multi-nationalele se pare.

[GameInformer]