0 comments

Activision sustine ca in ciuda receptiei negative, Infinite Warfare are un start puternic

by on 06/05/2016
 

Infinite Warfare nu a fost primit cu bratele deschise de catre comunitate, trailer-ul de YouTube avand in acest moment mai multe dislike-uri decat like-uri, un raport alarmant care ar trebui sa puna pe ganduri producatorul.

call of duty infiniy warfare

Totusi Activision par sa nu fie lezati de receptia negativa de care se „bucura” ultimul titlu din seria Call of Duty, acestia sustinand ca jocul se bucura de un start puternic in materie de precomenzi.

Nu stim ce este mai alarmant: faptul ca Activison nu sunt stresati de receptia negativa sau faptul ca reactia fanilor are ca radacina varianta remastered a clasicului COD 4. Cert este ca  Eric Hirshberg, Activision’s Publishing CEO a iesit la rampa sa limpezeasca apele.

“In primul rand, pasiunea jucatorilor este de apreciat. Este o industrie unica, si iubim faptul ca fanii nostri au opinii atat de vocale. Nu sunt multe francize care genereaza atat entuziasm precum Call of Duty, asta reprezentand un lucru bun din punctul nostru de vedere.

In al doilea rand, stim ca exista persoane nostalgice dupa un tip de gameplay mai practic, si de aceea am lansat Modern Warfare Remastered.

De asemenea exista milioane de oameni in comunitatea noastra dornici de experiente noi si inovatoare, iar Infinite Warfare o sa le ofere acest lucru. Vestea buna este ca anul acesta am gasit o cale prin care sa impacam aceste doua cerinte ale fanilor si sa pastram o comunitate unita.

Cu toate ca luam in considerare opiniile extrem de vocale ale fanilor online, nu ignoram nici faptul ca este foarte devreme sa oferim un pronostic: avem un numar mare de precomenzi si cele mai multe like-uri pe numar de vizualizari ale trailer-ului.

Am observat reactii similare inainte: trailer-ul pentru Black Ops II, care a dus franciza pe noi culmi ale succesului a avut cele mai multe dislike-uri la acel moment, si, desigur, a ajuns sa fie cel mai apreciat joc al nostru. In momentul de fata, franciza este foarte puternica: avem mai multi jucatori in Black Ops III, un joc care se petrece in viitor, cu boost jumps si arme fictive, decat in orice alt joc al nostru.

Asadar, ceee ce stim cu siguranta este ca nu am avea o franciza in ziua de astazi daca nu ne-am fi asumat riscuri si am fi facut doar ceea ce a functionat in trecut. Motive de ingrijorare vor exista in momentul cand incetam sa mai incercam lucruri noi.”

Infinity Warfare

Daca este sa ne intrebati pe noi, majoritatea care se plang se comporta ca niste copii rasfatati care au impresia ca totul este realizat in mod special pentru ei ca indivizi. Activision intodeauna a avut un mandat care dicteaza ca jocurile produse de acestia trebuie sa fie o punte de legatura intre jucatorii hard-core si cei casual. De aceea Call of Duty Modern Warfare 4 a prins atat de bine. Iar daca acum incearca sa schimbe seria si sa o duca intr-o directie noua, nu trebuie neaparat pusi la zid si umpluti de rosii din cap pana-n picioare.

Activision acum incearca marea cu degetul, incercand sa ofere un echilibru pentru fanii hard core, care s-au obisnuit cu acel stil frenetic si rapid de lupta si, probabil, o experienta destul de noua pentru un nou venit in franciza. Pentru o serie care in trecut a fost acuzata ca nu inoveaza, este tratata destul de precar atunci cand incearca sa faca asta. Plus ca nu avem destul gameplay si destule screenshoot-uri pentru a putea pune o stampila titlului.

Nu bonusurile de pre-order sau cum arata jocul trebuie sa fie sursa ingrijorari comunitatii ci faptul ca studioul responsabil a scos cu doar cativa ani in urma Ghosts, un fiasco de proportii, cel mai prost joc din serie, care totusi avea niste idei bune. Executia a fost groaznica din pacate. Sa nu uitam si portul de PC, FPS-urile obosite pe console in primele 3 luni si lista continua. Infinity Ward nu mai este ceea ce a fost.

LISTA DIN 2010

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response