1 comment

Inginer Valve pleaca la Facebook, pardon, Oculus VR

by on 30/03/2014
 

Michael Abrash, unul dintre numele marcante din industria jocurlor, care a lucrat in trecut alaturi de John Carmack la jocuri precum Commander Keen, Wolfenstein, DooM si Quake, fiind implicat si in dezvoltarea tuturor motoarelor grafice de la ID Software incepand cu IDTECH3 pana la IDTECH6, si-a parasit pozitia de la Valve, pentru a lucra ca Chief Scientist la Oculus VR proaspat achizitionata de Facebook. Dupa ce a dezvaluit faptul ca pleaca de la Vlave pentru Oculus, acesta a explicat de ce controversata acizitionare a Oculus de catre Facebook este o veste buna pentru companie.

„In acest moment intelegem ceea ce trebuie sa facem pentru a produce o experienta virtuala extraordinara, bazele tehnice fiind deja puse la punct, concentrandu-ne acum pe partea de dezvoltare a experientei. Degeaba avem cea mai puternica masina daca chip-ul de la bord nu transmite datele corespunzatoare. A implini potentialul total al Realitatii Virtuale va dura decenii, si lipsa unui investitor de talia Facebook ar fi dus la stagnarea prelungita a proiectului. Dezvoltarea pe termen lung va fi costisitoare, iar investitia pe care Facebook a facut-o ne ofera posibilitatea de a face cercetari extinse, care necesita timp, rabdare si bani, cercetari ce ne vor duce dincolo de limitele tehnologiei actuale.
Ma astept ca in restul carierei mele sa imping Realitatea Virtuala cat mai departe.”
Valve este una din cele mai atractive companii cand vine vorba de un loc de munca insa si Oculus s-a dovedit a fi asa, acestia recrutand talente de top din intreaga industrie a gaming-ului.
Investitia pe care Facebook a facut-o si care, conform ambelor companii, nu va schimba planurile de a folosi tehnologia realitatii virtuale in primul rand pentru jocuri video, va permite angajarea mai multor nume mari precum Carmack si Abrash pe viitor.

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response