1 comment

Alaturi de gamplay trailer, NetherRealm Studios l-au desconspirat si pe Wildecat din greseala

by on 15/06/2016
 

Dupa leak-ul de saptamana trecuta, Injustice 2 se pare ca intr-un final primeste un gameplay trailer, dar nu si o explicatie, jocul in acest moment aflandu-se in dezvoltare, multe dintre noile mecanici de joc nefiind explicate in acest moment.

NetherRealm Studios doresc sa pastreze suspansul cand vine vorba de mecanicile de joc, dar, din ceea ce putem intui din trailer, s-ar putea sa avem parte de un sistem de progresie, care la randul sau sa influnteze aspectul armuri din joc. Este pura speculatie, dar trebuie sa recunoastem ca s-ar constituii intr-o mecanica de joc interesanta. 

Pe langa acest trailer, se pare ca studioul a desconspirat din greseala si prezenta lui WildCat in joc, primul cadru de gameplay portretizandu-i pe SuperGirl si Atrocitus, liderul lanternelor rosii. La prima vedere nu pare nimic iesit din comun, asta pana nu iti dai seama ca este vorba de barul lui Ted Grant, cunoscut si ca super eroul WildCat.                                                                         e2f09fe75a7f032c8b5e53db4056513e (1)

Grant la un moment dat a detinut un bar cu tema sportiva, iar pe peretele barului ce se poate vedea? O pereche de manusi de box, Wildcat fiind un practicant inrait al sportului, intregul sau stil de lupta fiind bazat pe box.

Difuzat în timpul finalei ESL Mortal Kombat X Pro-League, trailerul arata un trio de noi luptători, inclusiv Gorilla Grodd, Supergirl, și Atrocitus, luptandu-se pe mai multe etape noi cu combatantii veterani Batman, Superman, si Aquaman.

De asemenea, puteți sa-l vedeti rapid pe Black Manta la minutul 1:10, deși nu este clar dacă va fi membru cu drepturi depline al rosterului sau, pur și simplu, o parte a unei etape de tranziție. (Să sperăm că este prima varianta.)

Trailerul relativ scurt pare, de asemenea, să dea indicii legat de noul sistem de armuri al jocului, cu mai multe seturi și piese de armura fiind vizibile peste corpul lui Batman, și însoțite de moto-ul „Fiecare luptă te defineste.”

Este neclar dacă noul motiv de „armura evolutiva” (prezentat, de asemenea, în teaser-ul inițial) este pur cosmetic sau va afecta, de fapt, statisticile și performanța unui jucător, dar aceasta din urmă pare mai probabil, având în vedere intreaga idee de „definire proprie”.

Acest tip de gameplay a fost încercat înainte în Street Fighter X Tekken și a fost considerat mai mult decât un pic instabil, așa că speram ca NetherRealms va reusi sa il echilibreze.

Primul Injustice a avut o serie de cinematics hilar de bombastic, precum si o linie narativa surprinzator de atractiva. (Consultați si benzile desenate excelente care acompaniaza jocul.) Și dacă ar fi sa ne bazam pe această primă idee, vom avea parte de aceleasi lucruri atunci când jocul va fi lansat pentru PS4 și Xbox One în 2017.

[IGN]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response