0 comments

Jocurile care vor domina vara lui 2016

by on 29/12/2015
 

Au mai ramas doar cateva zile pana la inceputul anului nou, iar 2016 ne va aduce un numar mare de jocuri. Unele vor fi grozave, unele nu vor fi prea reusite, dar unele cu siguranta vor domina atentia publicului pentru o vreme. Cu putin noroc, vor fi cateva despre care tot vom vorbi ani si ani de zile, care vor deveni legende.

In acest articol le vom lua la mana pe cele care vor fi lansate in vara lui 2016.

NoMansSkyimg

No Man’s Sky

Un proiect foarte ambitios de la un studiou cunoscut de obicei pentru jocuri foarte mici si simpatice. In No Man’s Sky veti avea abilitatea de a explora o galaxie intreaga, cu sute si sute de milioane de sisteme solare si planete, fiecare dintre ele avand un sistem generat procedural, complet cu tot soiul de creaturi. Intr-un fel, se aseamana cu stagiul spatial al lui Spore, desi nu pare sa aiba uneltele de terraformare care faceau acea parte a jocului foarte amuzanta. Desi exista lupte in No Man’s Sky, accentul pare sa fie pus pe descoperiri care pot genera profitul necesar upgradarii navei, cu obiectivul final de-a ajunge pana in centrul galaxiei. Nu o avea acuratetea fizica a lui Elite Dangerous, sau complexitatea sa, dar este totusi un joc foarte impresionant la prima vedere. Sa speram doar ca nu sfarseste ca Spore.

DeusExMankindDividedimg

Deus Ex Mankind Divided

Eidos Montreal a reusit ceva care pentru multi parea inimaginabil. Au facut un joc Deus Ex pe care chiar il numim un joc Deus Ex, nu „acel joc despre care nu vom discuta vreodata si al carui nume trebuie dat uitarii”. Iar in vara lui 2016 vor reveni cu Mankind Divided. Jocul va extinde posibilitatile de gameplay pe care le avea Human Revolution, prin implementarea de noi unelte in arsenalul lui Adam Jensen, inamici mai inteligenti si misiuni secundare capabile sa afecteze modul in care se vor desfasura cele principale.

TormentTidesOfNumeneraIMG

Torment Tides of Numenera

Unul dintre cele mai inedite RPG-uri va primi anul viitor o continuare in spirit, esenta si suflet. Poate avea un joc suflet? Da, cand este vorba de ceva ca Planescape Torment cu siguranta poate. Iar intentia cu Tides of Numenera este cea de a face un joc in stare sa impinga mai departe idei noi, sa exploreze concepte filozofice de care majoritatea jocurilor fug, mergand pe ideea ca publicul isi pierde interesul daca n-a apasat „X” pentru a declansa un cinematic pus pe post de gameplay in ultimele 2 minute. In Tides of Numenera vei lua rolul unei ramasite a unui nemuritor, care va cutreiera un tinut bizar, cautand raspunsuri. Asta se va manifesta prin mult dialog, multe alegeri, multe dileme si cu putin noroc, acel sentiment de imersiune deplina intr-o lume noua si interesanta. Fiind bazat pe un sistem de reguli ale unui RPG Pen&Paper, ar trebui sa va asteptat si la un sistem de lupte bun.

Stellaris1img

Stellaris

Daca tot va intrebati cand o sa faca vreodata Paradox un joc precum Europa Universalis sau Crusader Kings, dar in spatiu, anul viitor veti sti raspunsul. In Stellaris veti putea controla un imperiu galactic folosind toate acele elemente pe care au definit jocurile produse de PDX. Diplomatie profunda, un sistem economic robust, povesti emergente si experiente de neuitat. Conform traditiei incepute de Master of Orion. Luptele probabil vor ramane la nivelul celor din celelalte strategii Paradoxiene, dar considerand scara la care se vor desfasura, nu ar fi tocmai sfarsitul lumii… decat daca au bagat si un Stelar Converter acolo.