0 comments

Killing Floor 2 are intr-un final dată de lansare!

by on 08/04/2015
 

Studioul Tripwire Interactive anunță că cel mai nou joc al său, Killing Floor 2, se apropie de lansare. Acesta va fi disponibil din ziua de 21 aprilie, însă nu într-o variantă finală. Va fi inițial disponibil prin Steam Early Access, serviciul care permite publicarea și vânzarea de jocuri înainte ca acestea să fie tocmai gata.

Intenția este cea de-a folosi Early Access pentru a testa temeinic Killing Floor 2 și de-a obține feedback de la comunitate referitor la echilibrul său și poate chiar pentru implementarea câtorva schimbări, în cazul în care se ivesc lucruri ce nu funcționează chiar atât de bine când jocul este în mâinile jucătorilor.

Killing Floor 2 este o continuare pentru unul dintre cele mai de succes modificări ale lui Unreal Tournament 2004. Un FPS cooperativ la care un grup de jucători va trebui să înfrunte valuri numeroase de creaturi bizare, de cele mai multe ori usor moarte, avand elemente puternice de survival. Conceptual, ar putea părea similar cu Left 4 Dead, însă Killing Floor mereu avea caracteristici suplimentare, precum abilitatea de-a suda uși, un arsenal mult mai vast și clase de personaje.

Jocul vine cu o sumedenie de îmbunătățiri față de predecesorul său. Include un sistem de progresie persistentă cu numeroase abilități deblocabile. Folosește o modelare detaliată a daunelor pentru inamici, chiar prin stratificarea mai multor tipuri de țesut, permițând în esență transformarea lor în bucăți pe cât de mici doriți. Ceva ce o să fie și mai practic de executat, deoarece Killing Floor 2 include și un sistem nou de lupte corp la corp, ce permite țintirea pe patru direcții. Astfel, atunci când doriți să decapitați un zombie, chiar o puteți face intenționat, nu pentru că o animație anume a decis să se deruleze în momentul impactului dintre armă și model.

PCGamer au avut un hands-on cu jocul, pe care il impartasim cu voi. Din pacate calitatea audio nu este tocmai stralucita, asa ca va sfatuim sa reglati volumul castilor sau al boxelor pentru a nu auzi aberatiile audio. Cel mai probabil din cauza faptului ca s-a folosit sistemul de ingame voice chat.

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response