0 comments

Metal Gear Online Gameplay comentat de către producător

by on 18/09/2015
 

Tokyo Game Show s-a desfășurat săptămâna aceasta, iar Konami a prezentat o secvență foarte detaliată de gameplay din Metal Gear Online, componenta de multiplayer competitiv a lui Metal Gear Solid 5: Phantom Pain.

Jocul va fi disponibil gratuit pentru posesorii lui The Phantm Pain, începând cu luna viitoare în variantă de consolă a lui MGS 5, și abia în ianuarie pentru PC. Cu toate că unii dintre noi avem mult de așteptat, jocul chiar arată grozav.

În Metal Gear Online vă puteți folosi avatarul creat la începutul lui MGS 5, sau un număr de personaje unice din campania de singleplayer, ca Ocelot sau Big Boss, pentru a participa la lupte alături de mulți alți jucători din toată lumea.

Aveți la dispoziție trei specializări: Infiltrator invizibil, Scout lunetist, și Enforcer înarmat până în dinți, iar dinți au kevlar. Fiecare din aceste clase oferă un stil diferit de joc, și acces la alte porțiuni din arsenalul masiv de obiecte din MGS 5.

Aveți cutii în care vă puteți ascunde, capcane ce pot fi puse în acele cutii când nu vă ascundeți în ele, chiar măști de crocodili și pălării cu pisici din cauza lui Team Fortress 2.

Metal Gear Online reușește să implementeze până și aspectele mai ridicole ale jocului de singleplayer. Spre exemplu, o jucărie cu DD, pe vremea când era cățel, ce are ca efect paralizarea completă a oricui se uită la ea, chiar și printr-un binoclu, lăsând ținta vulnerabilă la răpire prin balon, sau interogare.

Inamicii pot fi luați de gât pentru a-i forța să divulge locația membrilor din echipa adversă, asta dacă nu cumva au un partener care să îi ajute. Folosind o mecanică foarte creativă, poți saluta un alt jucător din echipa ta pentru a stabili o legătură de parteneriat. Doi parteneri vor împărți automat informații vizuale și vei vedea mereu unde țintește, printr-un laser clar vizibil.

Secvența de gameplay acoperă un singur mod de joc, din cele 5 care vor fi disponibile în varianta finală.