Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Microsoft adoptă SteamVR

/
/
/

Domeniul realității virtuale este pe cale să devină și mai interesant, din moment ce Microsoft tocmai ce a dezvăluit că noua sa platformă de VR nu doar că are compatibilitate cu SteamVR, dar vine și cu hardware inspirat de creațiile celor de la Valve.

Jocurile pe care le găsii pe Steam, cu suport pentru realitate virtuală, vor fi compatibile platforma celor de la Microsoft, ceea ce va însemna că veți putea juca un număr mare de titluri folosind hardware mult mai ieftin decât Vive sau Rift.

Nu numai asta, dar noua platformă a celor de la Microsoft vine și cu propria pereche de controllere, ce arată de parcă cineva ar fi izbit dispozitivele de control de la Vive cu cele de la Rift.

Întregul ansamblu, precum cel pe care făcut de Acer făcut mai sus, este capabil de detecție a mișcării din interior. Asta va însemna că nu veți avea nevoie de stații de bază care să fie amplasate prin diverse locuri din încăpere.

Partea cea mai impresionantă de la acest ansamblu este prețul. Doar casca de VR va costa 300 de dolari, ceea ce este la nivelul așteptărilor inițiale pentru acest hardware. Iar dacă vreți și dispozitivele de control, atunci prețul va crește la 400 de dolari. Tot mai ieftin decât cele două soluții principale aflate acum pe piață.

Cu această ocazie Microsoft a dezvăluit și un proiect prin care dorește să ofere claritate despre ce sisteme suportă VR și cum. Veți găsi sisteme pe piață ce vor avea descrierea Windows Mixed Reality PC, capabile să ruleze aplicații de VR și AR într-un mod redus. Acestea se vor folosi de plăci grafice integrate în procesoare, așa că nu vă așteptați la miracole. Apoi va fi Windows Mixed Reality Ultra PC, o certificare ce asigură cam aceeași performanță ca la un PC de gaming, capabil să redea VR pe rezoluție completă la 90 de cadre pe secundă.

În cele din urmă, Microsoft a anunțat că va lansa în viitor un joc Halo ce suportă VR, poate nu va fi groaznic. Iar din moment ce va fi compatibil cu SteamVR, poate compania își va da seama că a limita jocurile sale la Windows Store este o idee groaznică.

[Ars Technica]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar