10 comments

Microsoft lansează unelte de optimizare pentru DirectX 12

by on 19/01/2017
 

Am o veste foarte bună pentru dezvoltatori și pentru cei care vor ca jocurile lor să meargă mai bine pe viitor. Microsoft anunță lansarea variantei pentru DirectX 12 a uneltei PIX.

Aceasta vine ca o parte din ca o parte din SDK-ul DirectX și permite analizarea în detaliu a performanței aplicațiilor. PIX include un număr mare de funcții prin care dezvoltatorii pot înțelege mai bine cum se comportă jocurile și ce funcții ar putea să optimizeze pentru a obține mai multe cadre pe secundă și să consume mai puține resurse.

PIX este acum disponibil într-o variantă Beta, urmând ca iterațiile sale viitoare să adauge mai multă funcționalitate, cum ar fi suportul pentru configurații multi-GPU.

Important este că PIX funcționează atât pentru aplicațiile UWP, cât și pentru cele tradiționale, construite pe 32 și pe 64 de biți.

Așa că dacă nu ați fost până acum uimiți de performanța jocurilor de DirectX12, cu o astfel de unealtă la îndemână vă puteți aștepta ca dezvoltatorii să fie capabil de mai multe minunății.

[Overclock 3D]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response