Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Microsoft lucrează la un serviciu de streaming pentru gaming

/
/
/

Serviciile de streaming online pentru jocuri nu reprezintă ceva ieșit din comun în zilele noastre, oferind o experiență de jocuri de tip consolă utilizatorilor care nu dețin hardware-ul corespunzător.

De-a lungul anilor, distribuitorii au spus că următoarea generație de console va fi și ultima, cloud gaming-ul oferind dezvoltatorilor de jocuri și deținătorilor de platforme posibilitatea de a avea o grafică de înaltă calitate fără a mai fi nevoie de consolă în casă sau de hardware pentru PC, pe orice dispozitiv conectat la Internet.

Phil Spencer de la Microsoft a declarat la conferința de presă E3 2018 că „inginerii specializați în tehnica cloud construiesc o rețea de streaming pentru gaming pentru a oferi calitatea jocurilor de pe consolă pe orice dispozitiv„, sperând să ofere o experiență excelentă în jocurile de pe Xbox, PC și telefon. Este probabil ca serviciul online de streaming planificat al celor de la Microsoft să acționeze ca un concurent al serviciului Sony PlayStation Now, oferind gamerilor o bibliotecă de jocuri în stilul celor de la Netflix pe câteva dispozitive compatibile.

EA și-a exprimat, de asemenea, interesul pentru crearea unui serviciu de streaming online similar, deși ei au confirmat că eforturile lor sunt încă în „faza incipientă„.

În timp ce gaming-ul prin streaming va acționa ca un punct de pornire în lumea jocurilor care va fi îndemâna oricui, este incontestabil faptul că soluțiile de streaming online ale jocurilor sunt departe de a fi ideale pentru multe tipuri de jocuri. Streamingul video generează adesea o degradare a calității vizuale, iar nevoia de a utiliza serverele de jocuri de la distanță adaugă o latență adițională foarte mare de control la jocuri, făcând controalele să se simtă mai puțin receptive, iar jocurile care depind de timing și sincronizare să fie mult mai greu de jucat.

Redarea jocurilor de pe hardware-ul local va fi întotdeauna o soluție ideală în această privință, deși costul consolei high-end și hardware-ului de PC vor face streaming-ul extrem de atractiv pentru o mulțime de jucători, mulți dintre ei fiind dispuși să plătească un abonament, dar nu și costul inițial reprezentat de hardware-ul consolei.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar