1 comment

Microsoft pregateste suport nativ multi-GPU pentru DirectX 12

by on 06/07/2016
 

Daca aveti doua placi video, sau daca v-ati documentat despre cat de practica este folosirea lor, probabil ati observat ca jocurile tind sa nu suporte tocmai in totalitate SLI sau Crossfire. Multe dintre ele sunt chiar de-a dreptul ostile, prezentand numeroase probleme de compatibilitate. Asta se pare ca se va schimba in curand.

Microsoft a dezvaluit ca va lansa in curand un nou start de abstractizare pentru DirectX 12 care va permite dezvoltatorilor sa implementeze suport pentru placi video multiple cu efort minim. Compania promite ca va oferi si doua exemple de proiecte, unul care va avea multi-GPU activat prin acest nou start de abstractizare si unul fara acel strat.

Nu pare ca este vorba de o implementare deplina a Explicit Multi-Adaptor, asa ca, pentru control complet, dezvoltatorii tot vor trebui sa lucreze pentru ca totul sa mearga la potentialul maxim. Totusi, avand in vedere cate jocuri disponibile acum pe piata nici macar nu recunosc a doua placa video sau intra in panica totala si incep sa afiseze lucruri foarte bizare, este un pas important catre transformarea unei solutii multi-GPU intr-una ceva mai practica.

Codul si exemplele vor fi disponibile pe GitHub atunci cand vor fi gata.

[DSO Gaming]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response