Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Middle-earth: Shadow of War renunță la sistemul de microtranzacții

/
/
/

Middle-earth: Shadow of War renunță la loot boxes. Într-o postare recentă pe forum, dezvoltatorul Monolith a declarat că va lansa o serie de actualizări gratuite în următoarele săptămâni și luni, pentru a răspunde feedback-ului de la jucători cu scopul de a îmbunătăți jocul, iar printre schimbări se numără și eliminarea achizițiilor in-game.

Răspunzând la preocupările pe care oamenii le-au ridicat cu câteva luni înainte ca Shadow of War să fie lansat, Monolith a spus că elimină tot aurul și cuferele de război din magazinul jocului. Fiind capabil să achiziționeze aur și să câștige discipoli orci prin intermediul cuferelor „reduce imersiunea din lume și îndepărtează provocarea de a construi armata ta personală și propria cetate„, a recunoscut Monolith.

Studioul a mai declarat:

Promisiunea de bază a sistemului Nemesis este capacitatea de a construi relații cu aliații și dușmanii personali într-o lume deschisă dinamică. În timp ce achiziția de orci prin intermediul magazinului virtual este mai imediată și oferă opțiuni suplimentare pentru jucător, am ajuns să ne dăm seama că furnizarea acestei opțiuni risca să submineze inima jocului nostru, Sistemul Nemesis. Vă permite să pierdeți povestea extraordinară a jucătorului pe care ați fi putut-o crea, și compromite aceste povești chiar dacă nu cumpărați nimic.

În prezent, puteți achiziționa aur în pachete de 500 (5 dolari), 1050 (10 dolari) și 2.200 (20 dolari). Oricum ar fi, începând cu 8 mai nu veți mai putea cumpăra aur în Shadow of War. Pe 17 iulie, Monolith va elimina definitiv aurul, cuferele de război și piața în sine.

Dacă aveți un sold de aur pe 17 iulie, acesta va fi convertit în cufere de aur, la o rată de 150 de aur pentru un cufăr de aur. Dacă aveți mai puțin de 150 aur, acesta va fi transformat într-un singur cufăr de aur.

În plus față de modificările legate de microtranzacții, Monolith se va ocupa de feedback-ul negativ legat de partea cu Shadow Wars din campania jocului. Această parte a campaniei, în care jucătorii își apărau cetățile împotriva lui Sauron, n-a fost tocmai distractivă. Monolith promite să îmbunătățească experiența cu elemente narative noi, în timp ce gameplay-ul va fi restrâns la o experiență mai coerentă. Vor exista și alte îmbunătățiri în joc nespecificate încă, care vor fi descrise de Monolith în versiunile următoare. Acestea vor acoperi lucruri precum schimbări ulterioare ale sistemului Nemesis, precum și noi skin-uri și schimbări la arborele de abilități. De asemenea, vor exista actualizări la sistemul de îmbunătățire a echipamentului și actualizări legate de progresia jocului.

Puteți citi FAQ-ul din link-ul de mai jos pentru a vedea o descriere completă a schimbărilor din Shadow of War și motivul din spatele acestora.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar