0 comments

Neajunsurile lui Trine 3 au fost explicate

by on 25/08/2015
 

De când a ieșit din Early Access, Trine 3: Artifacts of Power a primit un număr mare de critici, majoritatea la adresa lungimii sale, si a finalului ca din topor. Jucătorii suspectează că FrozenByte ar fi făcut asta deoarece doresc să vândă foarte mult DLC, dar studioul a dezvăluit recent că nu este cazul. Actualmente nu au nici un plan pentru conținut descărcabil.

Într-o postare de pe Steam, un reprezentant al FrozenByte a explicat în detaliu situația jocului. Intenția inițială nu era cea de a face un joc ce se poate întinde pe doar 4 ore. Vroiau să facă un joc pe cât de mare se putea, și tridimensional, însă bugetul nu prea le-a fost pe măsura ambițiilor. Producția lui Trine 3, în varianta pe care FrozenByte dorea să o facă, ar fi costat în jur de 15 milioane de dolari, fonduri de care studioul nu dispunea.

Costul de producție al variantei actuale a lui Trine 3 a fost de 5.4 milioane de dolari. Cifra poate parea mică, în comparație cu producții de buget mare ca Star Citizen sau orice joc Grand Theft Auto, dar trebuie pusă puțin în perspectivă. Trine 3 este un platformer 3D cu o lungime de 4 spre 6 ore. Prin comparație, studioul Larian a realizat un RPG ce se poate întinde pe 100 de ore, care este considerat a fi unul dintre cele mai bune jocuri făcute vreodată, iar bugetul lor a fost de numai 4.5 milioane de dolari.

FrozenByte va continua să lucreze la Trine 3, reparând diversele probleme de ordin tehnic ce au mai rămas din Early Access, dar viitorul seriei este momentan incert.

[Steam]