1 comment

Codul sursa pentru Nvidia Hairworks ajunge pe GitHub

by on 24/03/2016
 

Nvidia a publicat codul sursa pentru o serie de elemente din GameWorks pe GitHub, oferind tuturor celor curiosi sa vada cum functioneaza aceste efecte.

Printre elementele adaugate acum pe GitHub se numara Hairworks, HBAO+ si WaveWorks. Primul dintre ele este foarte important, deoarece a permis readarea de animale cu blana foarte realistica in jocuri precum The Witcher 3, dar tindea sa sufere din cauza problemelor de performanta, posibil din cauza unei implementari foarte agresive a tesselation.

Apoi avem HBAO+, care adauga un spor mai mare de realism mediului inconjurator, prin generarea de zone intunecate acolo unde ar avea sens sa existe umbre. Iarasi, este vorba de o tehnologie care taxeaza destul de mult o placa video, asa ca poate prezentarea publica a codului sursa va aduce vreun beneficiu pentru optimizarea sa.

[WCCFTech]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response