Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Nvidia lucrează la un nou tip de Anti-Aliasing

/
/
/

Există un număr mare de opțiuni de anti-aliasing în jocuri în acest moment. Iar una dintre cele mai populare din ultimii ani a fost Temporal Anti-aliasing, care folosește cadre multiple pentru crea o variantă mai puțin zimțoasă a unei imagini. Atât timp cât imaginea stă pe loc.

Dacă imaginea se mișcă, arată oribil. Dar Nvidia vrea să repare această problemă prin ATAA. Și ce este ATAA? Să fie un nou tip robot din Star Wars? Nu, este Adaptive Temporal Anti-Aliasing. În esență este tot TAA, dar pentru a rezolva problema că arată oribil în mișcare apelează la Ray Tracing, și este făcut cu jocuri în minte.

Conform estimărilor făcute de Nvidia, folosind Unreal Engine 4 și un Titan V, se poate obține același nivel de calitate ca 8x Supersampling, erorile găsite la TAA fiind corectate,  cu o latență suplimentară pe cadru de sub 33 de milisecunde.

Această metodă de Anti-Aliasing nu va fi disponibilă tocmai de îndată pentru publicul larg, deoarece necesită mai întâi implementarea la scară largă a infrastructurii pentru DirectX Raytracing. Conform Nvidia, chiar dacă API-ul există în acest moment, componenta hardware aferentă care să se folosească de el nu este deocamdată disponibil. Din asta pot deduce oarecum că ar putea fi în curând, poate luna asta. Poate la Gamescom.

Dacă vă interesează detaliile tehnice concrete, puteți citi aici materialul de la Nvidia care explică ideea pe care este bazată ATAA.

[Videocardz]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar