Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Nvidia oferă detalii de performanță pentru seria RTX 2000

/
/
/

Din anunțul de săptămâna aceasta a seriei de plăci video GeForce RTX 2000 lipsea cu desăvârșire orice fel de informație despre performanța efectivă a noilor plăci, în comparație cu generația anterioară, în orice nu ține de Ray Tracing.

Nvidia a lansat de atunci un grafic menit să ofere ceva informații despre cum se compară cele două generații între ele. Mai exact, cum se descurcă un RTX 2080 față de un GTX 1080.

După cum puteți vedea, testele de mai sus au fost efectuate la rezoluția de 4K, fără Ray Tracing și sunt menite să sublinieze cât de bine poate funcționa scalarea DLSS. Funcția respectivă permite redarea unei imagini care arată de parcă ar fi 4K, dar care este de fapt o rezoluție mult mai mică și mai ușor de redat, alterată folosind nucleele Tensor pentru a păstra detaliul atunci când este întinsă la o rezoluție mare.

Performanța fără DLSS este destul de impresionantă la această rezoluție, cu siguranță lățimea de bandă suplimentară a memoriei GDDR6 fiind un element cheie. Desigur, este un grafic de marketing, așa că mai bine așteptați teste efective.

Cu această dezvăluire a venit și vestea că Ansel a căpătat un update însemnat. DLSS și Ray Tracing funcționează în tandem pentru a oferi un detaliu și mai bogat decât aveți în timp real. La urma urmei, Ansel face poze, nu cred că se supără cineva să aștepte câteva secunde în plus pentru a obține o poză care arată mai bine decât jocul în sine.

[Anandtech]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar