Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

NVIDIA RTX Technology transformă în realitate randarea cinematică în timp real

/
/
/

NVIDIA a anunțat recent NVIDIA RTX, o tehnologie de ray tracing (urmărire a imaginii) care le permite creatorilor de conținut și dezvoltatorilor de jocuri să randeze în timp real, la calitate cinematografică.

NVIDIA RTX este un produs care are în spate 10 ani de lucru la algoritmii de grafică pe computer și la arhitecturile plăcilor grafice. Sistemul constă în tehnologia de ray-tracing înalt scalabilă care rulează pe o arhitectură NVIDIA Volta. Concepută pentru a avea suport ray tracing prin intermediul a numeroase interfețe, NVIDIA a colaborat îndeaproape cu Microsoft pentru a introduce support RTX complet pentru aplicațiile care folosesc noul API Microsoft DirectX® Raytracing (DXR).

Considerată de mult timp cea mai bună soluție pentru luminozitate, reflexii și umbre cât mai aproape de realitate, tehnologia ray tracing oferă un grad de realism mult peste tot ceea ce pot oferi tehnicile tradiționale de randare. Ray tracing-ul în timp real înlocuiește majoritatea tehnicilor folosite astăzi în randările tradiționale și oferă calcule optice realiste care duc la imitarea fidelă a modului în care lumina se comportă, ceea ce înseamnă imagini mai fidele realității.

Tony Tamasi, senior vice-president al diviziei de conținut și tehnologie la NVIDIA, a declarat:

Ray tracing-ul în timp real a fost un vis pe care industria de grafică și dezvoltare de jocuri îl are de zeci de ani, iar NVIDIA RTX îl aduce la realitate. Plăcile grafice devin acum din ce în ce mai puternice, capabile să livreze ray tracing în timp real pentru jocuri, ceea ce va deschide calea unei noi ere de experiențe vizuale.

Ray tracing-ul este folosit de ani de zile pentru a pre-randa lumile similare cu realitatea pe care filmele le înfățișează. Totuși, până acum, această tehnologie a consumat prea multe resurse pentru a fi utilizată în cadrul jocurilor interactive care se desfășoară în timp real și care necesită o rată mare de cadre pe secundă și latență scăzută. NVIDIA RTX, însă, depășește aceste limitări.

Max McMullen, manager de dezvoltare a Windows Graphics și AI la Microsoft, a spus următoarele:

DirectX Raytracing este cel mai recent exemplu care întărește misiunea Microsoft de a le permite dezvoltatorilor de jocuri să creeze experiențe incredibile cu ajutorul unor inovații grafice de ultimă generație. Colaborarea strânsă cu NVIDIA pentru DirectX Raytracing și tehnologia NVIDIA RTX aduce ray tracing-ul în timp real mai aproape de milioane de gameri pe Windows.

Lideri ai industriei ca 4A Games, Epic, Remedy Entertainment și Unity folosesc NVIDIA RTX în cadrul demonstrațiilor de la Game Developers Conference care are loc săptămâna aceasta la San Francisco. Aceștia demonstrează cum ray tracing-ul în timp real poate oferi o grafică uimitoare, fidelă realității în jocurile pe care le vor dezvolta în viitor. Și, pentru că RTX are suport Microsoft DirectX Raytracing, de această tehnologie de ultimă oră vor putea beneficia utilizatorii de Windows de pretutindeni.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar