1 comment

Nvidia VRWorks Audio anuntat

by on 07/05/2016
 

Nvidia a mai prezentat noaptea trecuta un upgrade insemnat al suportului pentru realitate virtuala. VRWorks, solutia companiei menita sa ajute dezvoltarea jocurilor VR, a capatat un numar de functii noi interesante, cum ar fi suport pentru sunet simulat.

VRWorks Audio este un mod de-a reda sunetul prin simularea cu acuratete a propagarii sale prin mediul inconjurator. Tehnologia se foloseste de OptiX, un motor folosit de Nvidia de obicei pentru Ray Tracing, dar aplicat acum sunetului. Acesta permite calcularea cu acuratete a geometriei implicate in propagarea sunetului prin spatii 3D, rezultand in redarea sa mult mai naturala. Conceptul seamana putin cu acel TrueAudio integrat in placile video Radeon cu 3 ani in urma, dar intr-o forma mai avansata.

7VRWorks-sound.jpg

Pe langa componenta audio, VRWorks are acum suport mai bun pentru feedback haptic. Astfel, lucruri precum controller-ul de la Vive oferind un raspuns tactil de acuratete ridicata de fiecare data cand se interactioneaza cu un obiect din mediul virtual. Folosindu-se de PhysX, acest sistem de feedback poate reda diferit diverse tipuri de materiale, nu doar solide, dar si lucruri mai fine, precum blana.

Nvidia chiar a facut o demonstratie speciala in care toate aceste imbunatatiri sa fie testate, numit Nvidia VR Fun House. Acesta va fi disponibil in format Open Source, pentru a permite dezvoltatorilor curiosi sa vada cum a fost realizat tot ansamblul.

[Nvidia]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response