0 comments

Overkill se apara, sa inceapa comedia

by on 27/10/2015
 

Studioul Overkill a fost aspru criticat de comunitatea lui PayDay 2 pentru micro-tranzactiile pe care le-a integrat in joc, desi anterior a promis ca asa ceva nu se va intampla. Acum, studioul a decis sa se apere si sa explice de ce s-a luat acesta decizie, iar comedia nu inceteaza sa curga de atunci.

In numai 1000 de cuvinte, Almir Listo, producer al proiectului, a reusit sa faca suficienta gimnastica logica incat sa ameteasca un circar. Acesta a inceput prin invinovatirea presei pentru reactia negativa a comunitatii, asta desi comunitatea avea proteste impotriva studioului Overkill inainte ca presa sa dea de urma acestui scandal delicios, care merita pompat pentru urmatoarele cateva saptamani.

Apoi, a incercat sa sublinieze situatia financiara precara a Overkill, ca fiind un studiou independent nu este usor, ca au trebuit sa aleaga intre a plati salarii sau a nu avea micro-tranzactii. Asta desi Overkill nu este un studiou independent, ci proprietatea a Starbreeze, a carui Brand Manager Almir Listo se intampla sa fie, iar Starbreeze este o companie cotata la piata burisera, a carui raport financiar indica un venit net de 20 de milioane de dolari pentru ultimul an. An in care Payday 2 a generat cel mai mare venit din istoria sa.

Motivul pentru care se afla studioul in situatia financiara suficient de precara, in vederea sa, incat sa fie nevoiti sa adauge micro-tranzactii in Payday 2, a fost ca au refuzat sa lucreze de indata la Payday 3, cum s-ar fi asteptat industria sa faca. In schimb, au decis sa faca mai departe continut pentru Payday 2. Ca urmare, au crescut dimensiunea echipei de productie de la 25 la 75 de oameni, doar pentru a produce DLC. Dar cumva, nu a vrut fiecare jucator de Payday 2 sa cumpere tot acel DLC.

Aproape de parca asta nu ar fi fost o tactica excelenta pentru dezvoltarea jocului:

beathorse

[Reddit]