2 comments

Path of Exile: Atlas of Worlds

by on 16/08/2016
 

Grinding Gear Games pregătește un nou expansion pentru Path of Exile, unul care va schimba modul în care se desfășoară faza finală a jocului, prin introducerea Atlasului Lumii.

Acest nou expansion este menit să înlocuiască sistemul de hărți pe care îl avea jocul până acum. În loc să găsești doar bucăți de hartă pe care să le combini pentru a obține un dungeon aleator, acum există un atlas, o succesiune de locații înlănțuite care pot fi explorate și în care vă veți lupta cu 19 boși noi, plus sute de alte creaturi.

Veți începe prin a explora colțurile atlasului, colecționând 4 chei care vor permite deblocarea centrului, unde se află un ultim boss, suprem și foarte misterios.

Pe lângă obiecte noi care pot fi folosite direct de jucători, sunt și obiecte care pot afecta modul în care atlasul funcționează. Fiecare locație din lume poate primi un modificator care va altera atât proprietățile inamicilor, cât și natura obiectelor găsite. Iar acei modificatori vor radia către locațiile alăturate, ducând la efecte cumulative.

La fel ca fiecare alt update al lui Path of Exile, și Atlas of Worlds va fi gratuit. Iar alături de el va sosi și o îmbunătățire de ordin tehnic foarte importantă… nu, nu o încărcare mai rapidă a jocului, ca să îl poți muta de pe SSD pe HDD. În schimb, jocul primește suport pentru redare pe fire multiple e execuție, ceea ce înseamnă că numărul de cadre pe secundă va crește simțitor, atunci când nu crapă. Implementarea este încă experimentală.

Atlas of Worlds va fi lansat peste 17 zile.

[PC Gamer]

Leave a Response