Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Prima consolă Xbox bazată pe streaming ar putea sosi chiar în 2020

/
/
/

Umblă vorba de ceva timp că Microsoft lucrează la două noi console Xbox care ar trebui să fie lansate în 2020 sub numele de cod Scarlett. Un sistem va fi o consolă completă; celălalt va fi un sistem conectat la cloud pentru jocuri de streaming. Mai nou, Brad Sams de la Thurrott.com are mai multe de spus despre această cutie de streaming.

Știm că Microsoft a fost interesat de dezvoltarea unui serviciu de streaming de mai mulți ani. La E3 din acest an, compania a reafirmat că lucrează la un serviciu de streaming care va permite ca jocurile să ruleze în cloud pe Azure și să fie difuzate prin intermediul unui set-top box relativ simplu. Acest lucru face hardware-ul utilizatorului final mult mai ieftin, dar are o problemă constantă: latența. Fiecare buton apăsat pe controller trebuie să circule pe Internet pe server înainte ca acesta să poată fi procesat și fiecare cadru video trebuie să efectueze în mod similar călătoria inversă înainte de a fi văzut. În cazul jocurilor care nu se bazează pe viteze de reacție (RPG-uri sau jocuri pe ture, de exemplu), nu este mare lucru. Dar pentru jocurile cum ar fi FPS-urile, aceasta este o problemă enormă.

Potrivit lui Sams, soluția Microsoft este că cutia Scarlett Cloud (așa cum o denumește o persoană) va avea o anumită cantitate de putere de procesare proprie. Nu este suficient pentru a rula jocuri complete, dar suficient pentru a face detectarea coliziunilor, manipularea intrărilor și o anumită cantitate de procesare grafică la nivel local fără a trebui să așteptați serverul de la distanță. Pentru a face acest lucru, jocurile sunt împărțite în două părți (numite „slices” sau „splices”) – o parte rulează în cloud; cealaltă rulează pe consolă.

Rezultatul este că Scarlett Cloud este aparent potrivit pentru o gamă largă de jocuri, chiar și acelea care, în mod normal, ar fi considerate prea sensibile la latență pentru a fi transmise prin streaming.

Dezavantajul acestei abordări este acela că face hardware-ul mai scump decât dacă ar fi un dispozitiv pur de streaming, dar este în continuare mult mai puțin costisitor decât ar trebui să fie o consolă completă. Jocurile de streaming vor avea, desigur, nevoie de un fel de abonament pentru a juca. Aceste venituri recurente reprezintă o mare parte din motivul pentru care compania este interesată în primul rând de gaming-ul prin streaming.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar