1 comment

Review Casti de gaming SteelSeries Arctis 5

by on 16/05/2017

Pentru inceput trebuie sa mentionam ca SteelSeries Arctis 5 reprezinta gama de mijloc din seria Arctis, iar acestea au un pret de aproape 600LEI.

Designul este simplu si solid, la fel ca in cazul modelului wireless, Arctis 7. Castile pot fi ajustate foarte usor pe cap gratie benzii din material textil elastic. La fel ca si Arctis 7, acestea pot fi utilizate si pe telefon, asadar puteti asculta muzica la metrou, sau… oriunde doriti.

O parte din crontroale au fost mutate pe o telecomanda externa. Un lucru care ne-a placut este posibilitatea de a ajusta volumul de pe Discord si pe cel din joc, iar daca joci CS GO si ai rusi in echipa, le poti da mute instant, fara drept de apel :). Pe cupa stanga avem butonul pentru volumul general si un port proprietar la care se poate conecta cablul special cu mufa de 3.5mm la capatul opus.

Castile sunt foarte confortabile, iar faptul ca nu sunt wireless nu ne deranjeaza, acestea fiind parca mai usoare, deoarece nu mai integreaza o baterie. Cupele nu preseaza prea tare pe urechi, dar presiunea este suficienta pentru a izola zgomotul din mediul inconjurator. Din cauza faptului ca acestea se rotesc independent de prinderea superioara, exista tendinta de a aluneca de pe cap daca va aplecati sau daca faceti miscari bruste.

Softul este usor de utilizat si ne bucura faptul ca dispune de optiunea Sidetone, care ne permite sa ne auzim propria voce in timp real in casti, astfel disparand si momentele ridicole in care sa tipam in loc sa vorbim. Calitatea sunetului in jocuri este foarte buna, difuzoarele fiind aceleasi ca pe modelul Arctis 7. Desi in jocuri sunt excelente, in muzica parca se puteau face unele imbunatatiri; poate in viitor SteelSeries vor veni cu un model chiar mai echilibrat.

Castile sunt disponibile la:

PC Garage

IT Galaxy