0 comments

Rise of the Tomb Raider: Gameplay alternativ

by on 25/08/2015
 

Rise of the Tomb Raider poate fi parcurs fără victime, în ciuda a ceea ce ne arăta ultima demonstrație a jocului. Crystal Dynamics a lansat o variantă alternativă a secvenței de gameplay de la Gamescom, ce arată o Lara Croft mai pacifistă, care preferă să se folosească de arcul ei pentru a crea diversiuni, nu pentru a comite acte de violență.

Crystal Dynamics a construit nivelele în așa fel încât să ofere jucătorilor numeroase opțiuni pentru parcurgerea lor. Fie prin confruntări directe cu oponenții, fie evitându-i și distrăgându-le atenția folosind diverse obiecte din mediul înconjurător, predominant sticle.

Pe cât de mult s-ar crede că inamicii din Rise of the Tomb Raider ar fi în stare să sesizeze că prin baza lor țopăie și se leagănă de copaci tânăra pe care ar trebui să o vâneze, în acest caz nu par să o facă. Aparent, vederea periferică disponibilă la Square Enix este o resursă limitată și probabil a fost alocată în totalitate noului joc Hitman.

Rise of the Tomb Raider va fi lansat în luna noiembrie, mai întâi pentru consola Xbox One, mulțumită unui parteneriat de exclusivitate limitată cu Microsoft. Apoi, la începutul lui 2016 jocul va fi disponibil pentru PC, iar  ceva mai târziu pentru Playstation 4.