0 comments

Rivalul lui TitanFall, Ascend, aduce aminte de Mirror’s Edge

by on 09/06/2014
 

Titanfall a fost cunoscut ca primul joc care integra roboti gigantici, parkour si mecanica simpla de Call of Duty intr-un singur titlu. Pana recent, cand Ascend ne-a luat ochii, fata si falcile. Din punct de vedere tehnic, Ascend este net superior ca gameplay fata de fratele sau mai mare si mai bine „marketat” TitanFall, amintind de Mirror’s Edge ca mecanica de joc.

Titlul dezvoltat in mare parte de Tommy Wong, un tanar artist cu radacini in industria gaming-ului, este rezultatul muncii acestuia de cativa ani de zile. Ca si TitanFall, are roboti gigantici, doar ca jucatorul ii controleaza doar pe acestia, robotii in sine fiind capabili de parkour si alergatura pe pereti.

Creatorul a optat pentru un model inedit de a strange fonduri pentru finantarea jocului. In loc sa puna un anunt pe Kickstarter sau IndieGoGo, Wong a realizat un motor Parkour pentru Unity Engine, veniturile rezultate din acest add-on finantand Ascend.

Pentru cei interesati de proiect, puteti intra pe pagina de IndieDB a jocului AICI!

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response