0 comments

Rockstar nu baneaza modurile GTA 5 single-player!

by on 08/05/2015
 

Dupa scandalul inceput saptamana trecuta in comunitatea GTA pe PC si intreg balamucul iscat pe Reddit si Twitter, Rockstar au intrat in damage control, organizand un Q&A pe Rockstar Newswire, in care au afirmat ca producatorul nu baneaza modurile GTA 5 single-player .

„Am apreciat intotdeauna eforturile creative ale comunității de modding pe PC și încă ne amintim cu drag fantasticul mod zombie invasion si harta originala GTA pentru GTA IV PC, printre multe alte clasice. Pentru a fi clar, politica in privinta modding-ului în licență noastră nu s-a schimbat și este aceeași ca și pentru GTA IV. Actualizări recente la GTAV PC au avut un efect neintenționat, facand imposibil de jucat anumite modificari single-player. Asta, repetam, nu a fost intenționat, nimanui nu ii este interzisa utilizarea de modificari single player, și nu trebuie să vă faceți griji ca ati putea fi banati sau considerati trisori, doar pentru utilizarea unor moduri single-player de PC. Scopul nostru principal este protejarea GTA Online împotriva modificărilor care ar putea da jucătorilor un avantaj nedrept, ce perturbă gameplayul, sau provoaca probleme. Este deasemenea important de menționat că, deoarece mods-urile sunt, prin definiție, neautorizate, ele pot fi perturbate de actualizări tehnice, care pot cauza instabilitate sau afecta jocul în alte feluri neprevăzute. ” 

În esență, Rockstar spun că nu pot promite că mods-urile nu vor fi, uneori, „stricate” de actualizări ale jocului, dar asigura că atât timp cât nu traversează în GTA Online, jucătorii sunt in siguranta in a-si modifica jocul. Cat despre GTA Online, Rockstar oferă asigurari suplimentare jucătorilor ingrojorati de prezenta din ce in ce mai mare a hackerilor:

„Din păcate, chiar și o minoritate de oameni ce triseaza poate avea un impact negativ asupra unei populatii mai mari. În plus, rezolvarea acestei probleme necesită o abordare diferită pentru fiecare platformă. Am lansat in mod regulat fixuri pentru exploituri specifice si unelte ce ne permit sa combatem trisatul cu fiecare patch, si vom continua sa facem asta.
Desi este nerealist să spunem că putem rezolva problema trisatului pentru totdeauna și pentru toți, noi credem ca facem progrese semnificative în această directie și vom continua să lucram agresiv pentru a opri acesti trisori.”