0 comments

RollerCoaster Tycoon World arată mult mai bine

by on 21/09/2015
 

RollerCoaster Tycoon World n-a avut până acum cea mai fericită istorie a dezvoltării, jocul publicat de Atari având până acum doi producători diferiți a căror muncă nu a fost tocmai bine primită de public. Numărul 3 fiind cu noroc, studioul Nvizzio a preluat producția, iar rezultatul este până acum mult mai bun.

Studioul a prezentat pe larg noile funcții pe care varianta curentă a lui RollerCoaster Tycoon World le va aduce. Cel mai sesizabil lucru fiind grafica nouă, care în sfârșit face jocul să arate mai bine ca RollerCoaster Tycoon 3.

Intenția producătorului este să ofere o experiență pe cât de apropiată de seria clasică, dar care să folosească tehnologie modernă pentru implementarea sa. Spre exemplu, RollerCoaster Tycoon World are un mod nou de construire, care înlocuiește metoda tradițională de asamblare bucată cu bucată a atracțiilor, cu un sistem ce permite manipularea detaliată a traseului. Această tehnologie se extinde și asupra terenului, deformarea având un detaliu ce nu era posibil în serie până acum.

Vizitatorii parcului au căpătat un AI mai individualist, având preferințe pe care vor încerca să le satisfacă în parc, luând în considerare mai mulți factori ca înainte, precum decorul sau tematica atracțiilor. Pentru că într-un parc se pot afla simultan câteva sute de personaje, motorul jocului a fost construit să se folosească din plin de procesoare cu nuclee multiple.

Rollercoaster Tycoon World are ca dată de lansare provizorie sfârșitul acestui an, dar sunt șanse să ajungă pe piață abia în 2016.