0 comments

RoomAlive este rezultatul IllumiRoom-ului de anul trecut

by on 08/10/2014
 

Mai tineti minte IllumiRoom? Ei bine, RoomAlive este rezultatul acelui proiect, transformand intreaga sufragerie intr-un spatiu virtual in care te poti afunda.

Pentru cine nu isi mai aduce aminte despre IllumiRoom, este vorba despre un proiect al celor de la Microsoft care combina Kinect-ul cu un proiector, rezultand o experienta imersiva. Redmond tocmai a anuntat ca IllumiRoom 2.0 se numeste RoomAlive si ca reprezinta un avans urias fata de predecesorul sau de anul trecut. Noul sistem proiecteaza continut in intreaga camera, continut cu care poti interactiona (sau impusca). Spre deosebire de varianta de anul trecut, aceasta noua versiune se foloseste de un Kinect, mai multe “pro-cams” si de un sistem de control. Microsoft sustine ca sistemul se auto-calibreaza si auto-localizeaza obiectele in incapare, fiind posibila calcularea intregului spatiu 3D al camerei in cateva minute.

Odata instalat,sistemul iti urmareste miscarile,arma si iti permite sa lovesti , zdrobesti sau chiar sa impusti diverse creaturi aflate in incapere. Spre exemplu sistemul iti permite sa iti transformi camera intr-un depozit. Intr-un alt demo,jucator contrala un robotel ,si incerca sa distruga ceilalti roboti care apareau de pe pereti sau podea. In final,a mai fost prezentat un joc in care trebuie sa te feresti de capcane de pe pereti,iar in momentul in care acestea te loveaua, efecte de sange apareau proiectate pe corpul tau in locul in care ai fost lovit.

Chiar daca este inca departe de a fi un produs disponibil publicului,proiectul pare interesant. Chiar si asa,sunt sigur ca nu foarte multa lume isi permite un setup ca cel al celor de la Microsoft ,dar chiar si asa ,sistemul va putea fi folosit in domenii ca Educatia sau Militar. Cu toate astea ,la fel ca si in cazul lui Rift ,sistemul prezinta potential si spre deosebire de Rift,acesta poate in sfarsit sa transforme consolele in ceva care sa ne faca sa ne ridicam de pe canapea.

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response