1 comment

Round-Up E3 la final – Vedetele Conventiei!

by on 13/06/2014
 

Pentru ca ieri s-a incheiat E3, cea mai importanta conventie de gaming din an, am zis sa lasam putin sa se astearna linistea, si, cu mintea limpede, sa tragem linie si sa contorizam la final care au fost dezvaluirile cele mai semnificative ale evenimentului de anul acesta.

Ne-au fost oferite cadre din Destiny al celor de la Bungie, care este practic o combinatie intre Halo si Borderlands. Nimic la care sa ne strambam, un joc bine incropit, cu care sa te distrezi si sa-ti mai si inviti cativa prieteni. Multe dintre detaliile dezvaluite la aceasta conferinta ne-au intarit si convingerea ca cei de la Bungie pot livra un joc solid in care sa te simti bine. Noile aparitii ne-au bucurat nespus, iar Story Trailer-ul narat de Peter Dinklage a fost o surpriza extrem de placuta.

Little Big Planet 3 si-a facut si el aparitia. Noi personaje, abilitati, si mult mai multe lucruri de facut in acest sequel. Pentru Uncharted 4: A Thief’s End am asteptat pana la sfarsit, si…arata pur si simplu senzational! La ce altceva sa te astepti de la maestrii de la Naughty Dog? Nathan Drake trezindu-se cu fata intr-o balta, doar pentru a-si ridica pistolul si a-si continua drumul ca un adevarat erou. Doar un trailer cinematic, dar este destul pentru a ne starni atentia si sa ne faca sa nu ne oprim pana nu primim niste gameplay.

Era si timpul sa vedem din nou jocuri Star Wars. Ceea ce a fost prezentat este inca in stadiu alfa, dar Star Wars: Battlefront  arata suprinzator de bine. DICE stiu cum sa puna cap la cap un joc, mai ales cand vine vorba de un joc pentru care isi pun pielea la bataie. Nu numai ca au Star Wars: Battlefront de construit, dar acum si Mirrors Edge 2. Gameplay-ul prezentat este timpuriu insa chiar si fara texturare sau alte imbunatatiri grafice si aflat intr-un stadiu incipient, dar jocul promite sa revina la radacini si sa livreze o imbunatatire a originalului.

Battlefield: Hardline este succesorul lui BF 4, dar EA nu prea au facut o treaba buna in a tine secret acest proiect. Jocul arata bine, dar era de asteptat avand in vedere ca se foloseste de Frostbyte Engine si de studioul Visceral, iar gameplay-ul, cu toate ca extrem de familiar aduce ceva nou. Adica o bata de baseball sau zipline-uri cu care sa ajungi in diverse locatii.

Despre Assassin’s Creed Unity se stiau deja destule detalii, Ubisoft scapand printre degete informatie dupa informatie. Am avut parte de un gameplay trailer, care inca nu putem confirma daca este pe bune, sau daca jocul isi va pastra luciul dupa lansare si da, am primit si o data de lansare: 28 Octombire. O poveste focalizata pe munca in echipa, cooperare si mai ales multiplayer in patru persoane. Ubisoft a declarat ca Unity doreste sa ofere o experienta centrata mai mult pe stealth, lucru care ne bucura.

Farcry 4 arata bine, gameplay-ul pare mult mai rafinat fata de FarCry 3 si personajul negativ… nu stiam daca sa il strang in brate si sa multumesc cerului ca exista, sau sa fug mancand pamantul de frica. Cert este FarCry 4 va fi un joc senzational. Material de jocul anului, daca este sa ma intrebati pe mine.

Tom Clancy’s The Division a fost surpriza serii. Ubisoft rareori se intampla sa ma surprinda cu ceva, iar la aceasta conferinta a facut-o deja de cateva ori. The Division este una dintre acele dati. Are ceva palpitant combinat cu o apocalipsa potentiala. Pe de alta parte, gameplay-ul este cat se poate de generic, asa ca la mari vanzari nu ma astept. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege si el o alta surpriza placuta. Titlul pune jucatorul in mijlocul unor confruntari in diferite locatii inchise, obligandu-l pe acesta sa asedieze tinta. Ergo si numele jocului. Un lucru care mi-a placut nespus este faptul ca tu, jucatorul, ai control asupra mediului, putand sa transformi un plafon in usa daca doresti sa faci asta. Poti acum sa iti fortifici pozitia, folosind sarma ghimpata, zabrele, scuturi si multe altele. Un lucru este cert: Siege se vrea a fi un shooter tactic in care cooperarea este punctul central.

Sunset Overdrive este jocul care a fost prezentat anul trecut si dupa aceea o liniste profunda s-a asternut peste acest titlu. Este un joc care nu se ia in serios, stie ca este sarit de pe fix, ca are probleme la cap si…gameplay-ul pare destul de interesant.

Super Smash Bros este unul dintre cele mai asteptate jocuri pentru Wii U, Nintendo facand mare tam tam pe seama lui, dar anuntul ca vei putea juca cu…tine in joc a fost extrem de neasteptat. Pe langa faptul ca jocul suporta Amiibo, acum poti pur si simplu sa iti importi Mii-ul in Smash Bros si sa-l folosesti ca pe un personaj pe care il poti controla. Stilul este dictat de joc, putand acum sa iti transformi Mii-ul intr-un brawler, luptator cu sabia sau gunner, fiecare cu un set de abilitati definite, dar care se pot selecta dupa bunul plac, transformand Mii-ul in cel mai configurabil personaj din joc.

Iar pe final, intr-un mic anime cinematic, Nintendo a dezvaluit-o si pe Lady Palutena din Kid Icarus ca personaj jucabil si pe Evil Icarus. Dupa o scurta trecere in revista a seriei narate de Eiji Aonuma, ne-au mai surprins inca o data anuntand ca urmatorul joc Zelda va fi Open World. Sincer sa fiu, aceasta directie pe care jocul o tinteste este acel ceva care ii lipsea seriei. Zelda in trecut a fost pseudo-open-world, dar cu capabilitatile Wii U-ului si noua putere de procesare a acestuia, Nintendo poate sa transforme Zelda intr-un sistem seller. Ramane de vazut cand jocul va fi lansat anul viitor.

Unul dintre cele mai interesante concepte prezentate de Nintendo la conferinta, Mario Maker te lasa sa iti editezi propiul nivel din Mario. Simplu, intuitiv, usor de inteles de orice individ familiar cu un touch screen, Maker pare sa fie raspunsul visurilor multor fani Nintendo, obositi de codare si editare si de folosit aplicatii 3rd Party pentru a face acel nivel infernal de Mario. Acestea sunt anunturile mai importante de la E3. Daca doriti sa aflati mai multe consultati articolele dedicate fiecarui publisher in parte, publicate zilele trecute, disponibile la noi pe site.

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response