0 comments

Ryzen primește un spor de performanță în Rise of the Tomb Raider

by on 31/05/2017
 

Particularitățile arhitecturii Ryzen au fost un mister pentru producătorii de jocuri până în momentul lansării, așa că nu au prea fost capabili să ofere din prima zi patch-uri care să adreseze problemele de performanță, dar treptat problema se rezolvă. Cel mai recent joc în care să fie implementat un astfel de update este Rise of the Tomb Raider.

Cea mai recentă variantă a jocului este menită să ofere un spor de performanță sub DirectX 12 în situațiile în care procesorul este elementul limitant, iar pe Ryzen schimbarea este foarte evidentă.

În testele efectuate de PC Perspectiv s-a observat cum un Ryzen 7 1800X a reușit să capete aproape 19 de cadre pe secundă în plus față de ce putea să facă procesorul în Rise of the Tomb Raider până acum. Merită menționat că tot nu egalează Skylake la nivelul de performanță, dar asta tot era de așteptat, din moment ce până și AMD promitea paritate cu Broadwell în propriile teste.

Sporul de care se bucură procesoarele Intel nu este la fel de mare, dar tot reprezintă câteva cadre pe secundă în plus.

Jocuri care să fie cu adevărat optimizate pentru Ryzen veți vedea abia peste câțiva ani, din moment ce abia acum au început să intre în producție. Probabil ar fi fost de folos dacă AMD lucra mai îndeaproape cu producătorii de software înainte de lansarea procesoarelor

[PC Per]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response