Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Samsung neagă ca ar fi adus fani platiti la lansarea S6 in China

/
/
/
/
image

In urma articolului de ieri aparut pe Zona IT, privind o presupusa „mituire” a unor asa zisi fani prezenti la lansarea din China a lui Galaxy S6, conform publicatiei Want China Times, am primit urmatoarea replica oficiala din partea Samsung, pe care o publicam mai jos in integralitatea sa:

Samsung a investigat situaţia semnalată de relatările media din 3 aprilie conform cărora mai multe persoane au fost angajate temporar pentru a participa la evenimentul de lansare Galaxy S6 din Shanghai, China, și a constatat că informațiile publicate au fost total nefondate și false.

Articolul relatează faptul  că la evenimentul local  de lansare a Galaxy S6 au participat persoane angajate part-time ca „fanboys” ai telefoanelor Samsung.  Însă, rezultatele investigaţiei noastre au arătat că nu a fost înregistrat niciun caz în care vreo persoana să fie angajată sau plătită pentru a participa la acest eveniment. De fapt, cei peste 1.100 de participanți, inclusiv consumatori și parteneri din industrie, au fost cu toții invitați oficial în Shanghai Culture Square unde a avut loc evenimentul.

În urma investigației, grupul media care a publicat știrea a confirmat constatările noastre și în scurt timp a retras informațiile eronate.  Separat, luăm  în considerare posibilitatea de a solicita publicației să ia măsuri suplimentare privind această situație prin publicarea unei erate. De asemenea,  vom continua să depunem eforturi pentru a descoperi sursele acestui subiect.

Tari mi se par formularile „au fost angajate temporar” sau „persoane angajate part-time” 🙂 E drept ca si publicatia chineza foloseste acest limbaj protocolar si corect politic. Dar apreciem gestul prompt al companiei Samsung de a dezminti si aduce lamuriri in acest caz. „Informatiile eronate” nu au fost inca retrase, articolul incriminat fiind inca disponibil la linkul din primul paragraf. Sursa pe care o citeaza publicatia este un recrutor a carui identitate nu a fost dezvaluita. Nefiind o stire „la prima mana”, consideram corecta publicarea acestei dezmintiri, asa cum vom continua sa va tinem la curent si in cazul in care apar informatii care sa sustina contrariul.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar