2 comments

Scad cerințele de sistem pentru Oculus Rift

by on 07/10/2016
 

O veste bună pentru cei care visează la VR, dar au un PC care nu este tocmai capabil să ruleze jocuri la 90 de cadre pe secundă. Oculus anunță că cerințele de sistem pentru Rift au scăzut simțitor.

Mulțumită câtorva trucuri software, precum Asynchronous Spacewarp și Asynchronous Timewarp, Oculus Rift este acum în stare să genereze cadre fantomă care să țină locul cadrelor care ar trebui în mod normal generate pentru ca experiența de VR să fie una fluidă și care nu generează amețeli. Astfel, jocurile în VR de pe Oculus pot rula și la 45 de cadre pe secundă fără să fie observabile probleme.

Ca urmare, dacă vreți un Rift, acum veți avea nevoie de un PC echipat cu:

  • CPU: Intel Core i3 3100 sau AMD FX-4350
  • GPU: GeForce GTX 960 sau un echivalent AMD (aproximativ un 380 sau un 380X)

Schimbarea este una destul de mare, din moment ce până acum era nevoie de un i5 și un GTX 970. Având în vedere direcția în care se îndreaptă noua generație de plăci video, probabil și un GTX 1050 Ti va fi capabil de VR.

[Ars Technica]

 

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response