Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
AdBlock

Pentru a afisa corect continutul acestiu site, te rugam sa dezactivezi extensia AdBlock.

img

Scriitor la BioWare care a plecat în 2012, revenit în 2015, pleacă din nou

/
/
/

Scriitorul de la BioWare, Drew Karpyshyn, care a lucrat la Star Wars: Knights of the Old Republic, Mass Effect 1 și Mass Effect 2, a părăsit studioul pentru a doua oară. Karpyshyn a plecat prima oară de la BioWare în 2012 pentru a lucra la romane și la alte proiecte care nu sunt legate de jocuri. El a revenit la BioWare în 2015, când s-a zvonit că lucrează la noul IP al companiei, Anthem, până când a plecat din nou săptămâna trecută.

Pe blogul său, Karpyshyn a spus că renunță la BioWare de data aceasta pentru a lucra la mai multe romane originale, inclusiv un roman grafic sci-fi, precum și pentru a aloca mai mult timp freelancing-ului în domeniul jocurilor.

Karpyshyn a spus că nu va discuta de ce a părăsit BioWare, deși se așteaptă ca oamenii să speculeze de ce.

Nu există rufe murdare pe care abia să aștept să le scot la aer. Și vă rog să nu întrebați despre proiectele BioWare la care am lucrat – doar pentru că am părăsit BioWare nu înseamnă că voi începe să le divulg toate secretele.

Primul job al lui Karpyshyn după BioWare în domeniul jocurilor video va fi în colaborare cu FoxNextGames și studioul Fogbank Entertainment. Acesta va fi un joc narativ episodic care se bazează pe un IP aclamat de la Fox, dar nu știm care dintre ele.

Noul IP Anthem de la BioWare este în curs de dezvoltare pentru PS4, Xbox One, și PC. În declarația sa, Karpyshyn a declarat că munca la BioWare poate fi epuizantă.

Toți cei care lucrează la BioWare își varsă inima și sufletul în jocurile pe care le fac. Este provocator din punct de vedere creativ și – uneori – epuizant.

Inițial programat pentru lansare în 2018, Anthem este acum amânat până în 2019. Întârzierea se datorează, probabil, în parte problemelor de dezvoltare, deși EA a indicat că a preferat să amâne jocul și să-l lanseze într-o perioadă mai puțin aglomerată.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar