0 comments

Scurgere de informatii masiva despre Black Ops 3 – EXCLUSIV!!!

by on 27/04/2015
 

Call of Duty este in declin inca de la Black Ops 2, cu toate ca recentul Modern Warfare a spalat rusinea pe care Ghosts a lasat-o in urma. Acum, in plin sfarsit de Aprilie, cu cateva luni inainte de orice eveniment de talie mondiala, Black Ops 3 sparge linistea si lasa pe internet o tona cubica de informatii si picaterii despre titlu!

Daca in trecut Infinity Ward era studioul preferat la jucatorilor de CoD, acum TreyArch a luat acest loc, multi incepand sa se implice serios in scena de multiplayer cu primul Black Ops. Probabil din acest motiv jocurile din seria cu acelasi nume sunt mai bine vazute, indiferent de platforma, fie ca vorbim de console sau PC. Indiferent pe ce au pus mana pana in prezent, s-a transformat in aur curat pentru Activision, caz in care acest nou Black Ops 3 promite multe.

De ce? Ei bine, se pare ca in timpul unei prezentari cu usile inchise, reprezentantii TreyArch au subliniat ca nu mai fac diferente intre platforme, concentrandu-se pe realizarea unui titlu bine optimizat, care sa satisfaca fiecare cumparator, fiind mentionate in aceasi fraza, indiferent de context, atat consolele next gen si old gen, dar si PC-ul, fiind aproape obsesiv repetat conform sursei noastre.

O alta informatie importanta este ca Black Ops 3 este primul Call of Duty care are un Public Beta, dar din pacate, este legat de un Pre-Order. Daca ai precomandat jocul, atunci poti sa accesezi jocul in Beta. Doar ca sunt cateva elemente care nu apar in declaratia oficiala despre Public Beta-ul Black Ops 3.Black Ops 3

Prima informatie confirmata este ca acest Beta va avea loc in luna Octombrie, cu o luna inainte de lansarea jocului, producatorii lasand sa se inteleaga in timpul intalnirilor ca jocul va putea fi accesat dupa ce intra in stadiul Gold in ciclul de dezvoltare, adica atunci cand Black Ops 3 va fi extrem de aproape de stadiul final; fiind mult mai usor pentru acestia sa poata sa editeze anumite aspecte, facand astfel experienta finala una mult mai rafinata. Plus, conform aceleasi surse, se pare ca membri ai studioului vor lua parte la Open Beta, dar cu statut incognito, astfel putand sa ia mai bine pulsul comunitatii. O alta veste buna este ca acest beta este accesibil pe toate sistemele pe care jocul este publicat si durata acestuia este de o saptamana, maxim doua, alte informatii concrete in aceasta privinta neexistand in acest moment. Public Beta-ul va avea doar un numar limitat de arme, perk-uri, moduri si harti, un alt lucru confirmat de sursa noasta, iar cel mai interesant lucru este ca la GamesCom jocul va putea fi incercat la stand.Black Ops 3

Am primit si o serie de informatii extrem de interesante despre campania lui Black Ops 3. Jocul este o continuare directa a titlului precedent si conform sursei noastre, jocul are loc intre anii 1940 si 2060, povestea intinzandu-se peste mai multe perioade istorice. Totusi, punctul central al actiunii este anul 2064, cand lupta s-a mutat de pe cer la sol, infanteria fiind cheia in care se desfasoara orice fel de conflict armat.

In Black Ops 2, actiunea are ca punct central atacul aerian si folosirea de drone pentru a distruge America. Ei bine, dupa acest „incident”, marile puteri au inceput sa dezvolte metode de a preintampina un astfel de atac. Astfel s-au dezvoltat Directed Energy Air Defense Weapon-System, sau mai pe scurt D.E.A.D, facand orice atac aerian imposibil, infanteria, dupa cum am mai spus, fiind singura „solutie” intr-un posibil conflict armat intr-o lume in care Inteligenta Artificiala si laserele controleaza cerul.Black Ops 3 DEAD

Un alt element pe care l-am aflat despre campanie este ca acum avem aliante intre tari care in mod normal nu ar colabora una cu alta, viitorul prezentat in joc fiind unul sumbru, in care resursele sunt pe cale sa se termine, iar asta influenteaza si inteteste si mai mult conflictul, fiind un alt punct central in poveste acest razboi pentru resurse. Conform sursei noastre, o speculatie este o alianta intre Republica Unificata Coreeana, Rusia si America, impotriva unui imperiu sau aliante asiatice.

Soldatii acum sunt hibrizi, avand implanturi si elemente cibernetice care sa le imbunatateasca performanta in timpul luptei. In concluzie avem roboti si oameni bio-augmentati. Robotii sunt inca in stadiul initial de dezvoltare, inteligenta artificiala fiind rudimentara, asa ca, in anul 2040 si ceva este inventata „Direct Neural Interface”, o retea neuronala care permite soldatului sa controleze masinile folosind doar puterea mintii. Asta face loc augmentarilor soldatilor si „imbunatatirea” acestora cu implanturi cibernetice. Rezultatul? Soldati OmniScienti sau Omni Aware cum ii numeste jocul. In principu, soldatul tau este legat la intreg batalionul, ceea ce vede unul, vad toti, facand de exemplu UAV-ul o unealta de sol. Sunt multe referinte conform sursei noastre, Easter Eggs daca doriti, la Deus Ex, Ghost in the Shell si chiar Asimov, parintele roboticii in SF, facand jocul mult mai picant.Black Ops 3 Implants

Ei bine, in acest moment incep informatiile despre poveste. Mai exact, detalii concrete. In anul 2064 o baza CIA din Singapore nu mai comunica, „Goes Dark” cum se spune in filme, baza avand si o unitate de cercetare si dezvoltare, despre care inca nu stim nimic. Astfel o echipa Black Ops este trimisa la fata locului. Care si ea dispare, urmata de o a doua echipa, din care si personajul tau face parte. Daca prima echipa era una de interventie rapida, tu faci parte din „elita”. O echipa Black Ops cu sute de misiuni de succes si sute de ore de lupta, care acum este si un pic sucarita ca si-a pierdut camarazii.

TreyArch se pare ca incearca cu acest titlu sa aduca jocul la standardele numelui, Black Ops 3 dorind acum sa simuleze cat mai atent comportamentul unei astfel de echipe de soldati. In acest sens, povestea are un „sentiment” de Splinter Cell, jucatorul trebuind sa se plimbe pe glob si sa adune fel si fel de indicii si informatii, existand chiar si safe house-uri de unde sa te „alimentezi” sau pe care va trebui sa le eliberezi. Aceste Safe House-uri sunt imperative, jucatorul folosindu-le ca huburi de acces si control al campului de munca, ele fiind aparent accesibile oricand in timpul campaniei.

O alta informatie extrem de incitanta, mai ales pentru cei care au cerut asta in trecut, este faptul ca Black Ops 3 are elemente puternice de RPG. Acum nu mai esti la comanda unui Jenica Jo inarmat pana in dinti si cu o personalitate, ci iti faci propriul personaj… de la zero. Ii poti alege rasa, culoarea, inaltimea, armura, fata si tot asa. Nu atat de rafinat cum este cazul lui Sims, dar apropiat de Mass Effect daca doriti. Ce inseamna asta? Ei bine, personajul tau apare in toate scenele cinematice conform sursei noastre. Hidosenia sau bebelusul tau, in functie de ce te-ai apucat sa creezi in joc, este redat in toate aspectele jocului, existand speculatii cum ca il poti exporta si in multiplayer.Black Ops 3 BioMass

Una dintre hartile din campanie prezentate la intalnire se numeste Ramses si se desfasoara in Cairo Station, unde tu esti alaturi de alti trei soldati, care pot fi controlati in timp real de alti jucatori. Adica o campanie cu element cooperativ in patru jucatori. Chiar daca nu joci in modul cooperativ, acestia dispun de un inteligent artificial destul de interesant, care te asista in timp real, are initiativa si aparent stie ce inseamna sa te acopere. Sursa noasta a sustinut faptul ca in timpul unei lupte de proportii pe harta Ramses (numele este suspus schimbarilor, dar nu si locatia, Cairo) unde apar tancuri, jeep-uri si alte „arme”, soldatii erau extrem de alerti si nu dispareau din cand in cand lasandu-te singur in bataia focului, ba chiar puteau sa fie impuscati, tu fiind nevoit sa ii reinvii. Astfel, un soldat mort nu inseamna automat „reload last checkpoint”. Sursa ne-a relatat faptul ca exista peste 25 de tipuri de Inteligent Artificial in joc, asta inseamnand ca fiecare combatant, fie inamic sau aliat, se comporta diferit, in functie de trasaturile programate, AI-ul acum avand mai multe teluri si modalitati de interactiune, nu doar sa se ascunda dupa o piatra si sa traga. Iar hartile de singleplayer sunt mult mai mari. Cam cu 40% pana la 80% mai mari fata de orice alt Call of Duty de pana acum, lasand jucatorul sa se miste mai mult si sa isi aleaga punctul strategic de intrare si atac. Poti sa alegi sa spargi o usa cu C4 sau poti sa intri pe usa din dos cu amortizoare si sa razi toata baza pana se prinde cineva ce se intampla.Black Ops 3 FireFly

Doua abilitati confirmate sunt FireFly si Hack. Hack-ul este de departe cea mai interesanta abilitate, pentru ca se pare ca se regaseste si in multiplayer. Acum, daca ai acces la un score-streak, de exemplu o drona, o poti hack-uii si folosi in avantajul tau. Acelasi lucru se pare ca poti face cu toate dronele si elementele controlate de un AI in joc, mai putin cu cele controlate de un jucator, caz in care trebuie sa distrugi legatura dintre player si scorestreak, acestea incetand sa mai functioneze. Despre FireFly pe de alta parte, nu avem o confirmare oficiala pentru aparitia in multiplayer, dar avem o serie de informatii despre comportamentul lor. In principiu, daca initial sunt doar un fel de flashbang, pe masura ce le upgradezi, acestea devin din ce in ce mai letale, putand chiar sa omoare inamici pentru tine. Sursa noasta speculeaza ca acest scorestreak va putea fi folosit in multiplayer ca o grenada secundara, inlocuind EMP-ul, Shock si Flashbang-ul.Black Ops 3 Hack

Un alt element care a fost lasat liber pe internet, se refera la cerintele de sistem pentru PC, pe care le puteti analiza mai jos (totusi nu exista o informatie cu privire la cat ocupa ca spatiu pe hard-drive jocul)

  • Sistem de operare: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
  • Procesor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
  • Memorie: 6 GB RAM
  • Placa Grafica: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB
  • DirectX: Version 11

Black Ops 3 ZombiesInainte sa trecem la multiplayer, unde avem pe putin cat am scris pana acum de dezvaluit, trebuie sa discutam si despre modul Zombie, pentru ca Black Ops 3 pastreaza traditia si vine cu un mod Zombie nou, care s-ar putea sa-i supere pe multi veterani. Daca sunteti pregatiti, prima bucata de informatie pe care o avem si este confirmata, este ca anumiti Zombie sunt constienti de starea lor. Adica avem zombie care… stiu ca sunt zombie si se comporta corespunzator, Black Ops 3 Zombies fiind primul Zombie Mode in care nemortii vor avea arme si abilitati similare cu ale tale. Un alt lucru interesant, dar care inca nu a fost confirmat, este o pura speculatie a sursei noastre pe baza imaginilor prezentate, mai exact pe o singura imagine pasagera: modul zombie urmeaza sa fie Free Roam. Asta inseamna ca ai un oras imens in care sa te desfasori, semanand un pic mai mult cu Left 4 Dead, combinat cu Killing Floor. Dar, este o simpla speculatie si inca nu avem o confirmare. Si aici exista un sistem de progresie si un element puternic de RPG, jucatorul fiind nevoit sa aleaga ce abilitate doreste sa pastreze si la ce abilitate doreste sa renunte. O alta informatie importanta, este ca modul Zombie este pe disc, disponibil din prima zi, nu cum s-a intamplat in cazul lui Advanced Warfare, unde era inclus pentru cei care au si Season pass. Pe langa aceste informatii, se pare ca sunt patru moduri de joc in campania zombie, jucatorul avand mai multe alegeri fata de alte „incarnari” ale modului Zombie. Black Ops 3 Zombies 1

Ei bine, acum am ajuns la miezul lui Black Ops 3 … Multiplayer-ul. Motivul pentru care milioane de oameni cumpara jocul. Iar aici avem cele mai multe detalii, elemente noi si mai ales, schimbari drastice in mecanica de joc. Primul lucru pe care il putem confirma este ca Double Jump-urile, pe care le-am intalnit in Advanced Warfare sunt prezente. Aici se numesc Thrust Jumps si permit double jump. Conform sursei noastre, nu poti sari prea sus, comparabil cu Advanced Warfare, dar destul de sus cat sa iti confere un avantaj. Din nefericire si SAM-urile isi fac aparitia, iar daca ai nenorocul de a sari pe langa unul, iti vei primi o racheta in bostan fara drept de apel. In concluzie, EXO-urile nu fac parte din universul Black Ops, dar avem soldati imbunatatiti cibernetic cu Thruster Pack-uri. Functioneaza intr-o oarecare masura ca niste EXO, dar nu mai sunt atat de multe lupte in aer, in schimb, ai o forma de planare asistata, combinata cu un mic boost in directia in care doresti sa fii propulsat. Black Ops 3 Thruster Pack

Un alt lucru care este implementat si nu este subiectul unui perk, este sprint-ul. Acum este nelimitat, jucatorul putand sa alerge fara sa investeasca vreun punct intr-un perk de genul Marathon. De ce este important acest aspect? Ei bine, pentru ca acum avem un element de Parkour implementat in joc, care culmea, este automat. Intitulat Auto-mantle, acesta iti permite sa sari peste un obstacol automat, fara sa mai fii nevoit sa apesi pe un buton pentru a sari peste o margine, si mai mult, functioneaza in orice directie. Pur si simplu folosesti Thruster Pack in conjuctie cu tasta de saritura si directia in care doresti sa te duci, iar personajul tau face toata treaba. Dar mai interesant este ca arma este tot timpul activa, putand acum sa tragi in timp ce sari peste un perete, amintind un pic de Dying Light (pare o mecanica imprumutata de acolo).Black Ops 3 Wall Run

Un alt element pe care multi jucatori il asteptau inca de anul trecut in CoD este Wall Running. Acum poti sa fugi pe pereti si tragi in acelasi timp. Din acest motiv a fost implementat elementul de Parkour in joc si din acest motiv avem Thruster Pack-urile. Pentru cine se asteapta la o experienta similara cu TitanFall, lucrurile nu stau chiar asa. Jocul este extrem de restrictiv cand vine vorba de unghiurile pe care le poti aborda in timpul unui wall run, astfel trebuie sa fii foarte atent cum sari si cat sari si daca ai sau nu baterie in Thruster Pack. Thruster Pack-uri care acum au un element vizual pe ecran are indica incacarea bateriei si cati poti folosi pack-ul, desi, cum ai atins pamantul, acesta baterie se incarca automat. Aici, trebuie sa vrei sa faci wall run pentru a initia un wall run, jucatorul fiind in imposibilitatea de a initia unul din greseala, plus ca trebuie sa mentii inertia miscarii pentru continua sa mergi pe perete. Iar hartile sunt gandite mult mai vertical in acest caz. Acum ai mult mai multa inaltime, comparativ cu Advanced Warfare, dar nu ai pereti in stanga si in dreapta, ci doar in anumite zone unde poti sa executi un wall run, care, tinem sa amintim, este supus aici legilor fizicii, jucatorul fiind constant tras catre sol, pierzand inertie si baterie in tot acest timp. Si evident, in tot acest timp poti sa iti folosesti arma si echipamentul fara probleme, fiind in principiu cam aceeasi mancare de peste ca la Auto-mantle. Si pentru ca am amintit de… pesti, un alt element care vine in multiplayer, pentru prima oara, este lupta subacvatica. Nu toate nivelele de multiplayer au apa, iar jucatorul cand este sub apa nu este restrictionat in niciun fel. Astfel, acum poti sa folosesti tot echipamentul fara probleme, inclusiv arma si mai ales fara sa fii limitat in miscare. Apa este inclusa in doar cateva nivele, conform sursei noastre, si este in general o legatura suplimentara intre puncte, fiind acolo pentru a conferi o ruta de flancare sau chokehold point. In trailer, a fost prezentat deja acest element, asa ca trecem la lucruri mai serioase acum.Black Ops 3 Specialist

Specialists Abilities nu sunt teoretic ceva nou, dar sunt o noua mecanica de joc care schimba dinamica in timpul unui meci. Pentru a face o paralela, in Black Ops 1, atunci cand echipai o arma, de exemplu un SMG, personajul tau avea mai putin echipament, mai ales daca aveai light weight ca perk, iar atunci cand aveai un sniper in brate, personajul tau era camuflat din cap pana in picioare. Dar erau pur cosmetice. Aici lucrurile nu mai stau asa. Acest nou sistem nu este legat de felul in care iti faci load out-ul, acestea au ramas aceleasi, formate din pick 13, unde ai 13 puncte cu care iti poti echipa personajul, fiecare perk, arma si killstreak reprezentand un punct, ci de un set de abilitati pe care le alegi la inceputul unui meci. Aceste Specialists Abilities se aleg o singura data, inainte sa inceapa meciul si esti obligat sa ramai cu ele active pana cand acesta se termina. Fiecare dintre acestea iti permite sa ai acces la o abilitate in plus sau la o arma, dar nu la ambele in acelasi timp. Astfel, poti sa chemi o arma extrem de puternica in timpul jocului sau sa folosesti o abilitate speciala, in functie de evolutia ta in timpul meciului. Abilitatile sunt legate extrem de strans de evolutia ta. Poti primi zero arme sau abilitati, la fel cum poti primi 3 sau 4 conform sursei noaste. Totul este dictat de felul in care joci, cat de mult iti ajuti echipa, si extrem de important, aceste abilitati nu sunt legate de killstreak-uri, fiind acolo indiferent daca ai murit sau nu. Similar cu Support Killstreak-urile din Modern Warfare 3.  Black Ops 3 Bow

Cand vine vorba de Specialists Abilities, exista 9 astfel de specializari, in acest moment, conform sursei noastre, dar este posibil ca in produsul final sa fie mai multe de atat, stipulandu-se undeva intre 10 si 12. La eveniment au fost disponibile patru dintre acestea, iar fiecare are o poveste de fundal, are un nume, vine cu un set impresionant de abilitati si, cel mai important, se poate edita.Black Ops 3 Gun

Primul este RUIN, iar arma speciala este Gravity Spikes. Ruin sare in aer tinand in mana doua spike-uri, doar pentru a le infige in pamant si distruge totul pe o raza de cativa metri. Conform sursei noastre aceasta abilitate distruge orice in raza sa de actiune, indiferent ca este un inamic sau un killstreak, atat timp cat este la sol. Abilitatea speciala a lui RUIN  este OverCharge. Un fel de Exo-Speed, dar de zece ori mai rapid, conferind jucatorului viteza sporita, dar si un control mai scazut. Al doilea Specialist este SERATH, iar arma se numeste The Annihilator. Un revolver similar cu RW1 din Advanced Warfare, doar ca ai sase gloante, care omoara orice la orice distanta si are o rata de pentrare mai mare decat orice alta arma din joc. Indiferent unde lovesti, adversarul este spulberat. Nu exista idle sway, cand arma se misca atunci cand ochesti din cauza respiratiei, nu exista recul; este un laser, dar, daca esti omorat in timp ce folosesti arma, aceasta nu mai este disponibila. Abilitatea lui Serath este Combat Focus. Aceasta este in esenta un Hardline, doar ca in loc sa iti dea 120 de puncte in loc de 100, iti da 300. Este extrem de utila daca doresti un killstreak mai mare, dar dureaza doar 10 secunde, dupa care nu mai este disponbila, pana cand iti reincarci abilitatea speciala. Urmatorul Specialist este Outrider, iar arma sa… este un arc. Intr-un final avem un arc, nu o arbaleta in CoD. Atentie, sursa nostra a tinut sa mentionam ca nu este nici arcul din Far Cry si nici cel din Crysis, ci o bestie cu totul noua. Outrider are un brat cibernetic si asta ii confera forta sporita, in momentul in care loveste o tinta, aceasta este propulsata intr-un perete, explodand la impact. Daca exista alti doi inamici, acestia sunt si ei purtati de sageata, acestia explodand la impact. Atentie, in momentul in care spunem explodeaza, nu spunem explodeaza de amorul artei, ci explodeaza, membre si alte elemente zburand in toate directiile. Este o arma care are nevoie de foarte multa precizie, iar explozibilul din varf, de unul singur, daca nu lovesti un adversar, nu este foarte puternic, conform calculelor sursei noastre avand un damage de doar 25 de puncte de viata, iar numarul de sageti este limitat. Din pacate nu ne-a fost relatat cat de multe sageti ai la dispozitie, dar tindem sa credem ca este vorba de cinci, maxim zece sageti. Abilitatea speciala al lui Outrider este VIsion Pulse. Pentru cei care au jucat Advanced Warfare, UAV-ul are un Threat Detection System, care iti permite sa vezi inamicii prin pereti. Vision Pulse face acelasi lucru in esenta. Este extrem de folositor, dar din pacate, functioneaza doar o singura data, dupa care trebuie sa astepti ca abilitatea sa se incarce. Ultimul Specialist este REAPER, iar acesta este singurul robot din lista de specialisti, din ceea ce stim pana acum. Arma speciala se numeste Scythe. In mare este un minigun la purtator. O tureta care rade totul in calea sa. Nu are aceeasi rata de penetrare precum Annihilator-ul, dar este pe locul doi conform spuselor sursei noastre, aceasta arma putand sa treaca prin pereti grosi si sa omoare cativa inamici fara probleme. Nu are gloante, in schimb are un cooldown timer, iar cand acesta expira, Scythe-ul revine la forma initiala. Mai exact… bratul tau. Abilitatea sa se numeste Glitch si este de departe cea mai… „meta-abilitate” din tot jocul. De ce? Ei bine se pare ca sectiunea de multiplayer este chiar o sesiune de multiplayer, o simulare realizata de trupele Black Ops pentru a-si antrena soldatii. Caz in care Glitch iti permite sa mergi trei secunde inapoi in timp. Suna futurist, dar daca discutam despre un robot si despre faptul ca este o simulare, acesta in mod cert va folosi cheat-uri. Este una dintre cele mai interesante mecanici pe care le-am auzit si pare sa fie ceva cu care TreyArch experiemnteaza pentru un viitor joc, cu posibile influente TimeShift si Singularity. Un lucru este sigur: trebuie sa apesi pe tasta de activare la momentul oportun. Mai mult, poti sa dai timpul inapoi, lasand in urma o grenada, care va exploda in timp real, functionand mai mult ca un sistem de teleportare daca doriti, nu ca un element care iti permite sa dai timpul inapoi.Black Ops 3 Gunsmith

Un alt element nou si o schimbare majora in modul in care iti realizezi clasa este Gunsmith. Daca pana acum exista o imagine statica pe ecran care nu era alterata in functie de ce atasamente existau, acum lucrurile stau total diferit. In momentul in care doresti sa iti editezi arma, un model Full 3D este deschis, jucatorul putand sa editeze vizual arma. Un alt lucru care apare in timp ce editezi arma, este optiunea „Create a Variant”, iar aici o sa doriti sa fiti atenti: in modul Create a Variant ai un slot pentru un atasament optic si… cinci sloturi pentru alte atasamente, jucatorul putand sa indese in arma pana la 6 atasamente, optica inclusa. Astfel, poti sa ai un SMG cu Fast Mags, Extended Mags, Laser Sight, Red Dot, Rapid Fire si Grip, fara ca jocul sa iti spuna ca nu ai voie decat maxim trei atasamente. Dezavantajul este ca in momentul in care ai craftat o arma, aceasta este permanenta, cu exceptia situatiei in care doresti sa o stergi, fiind acolo pentru posteritate, inventarul functionanad intr-o oarecare masura precum cel din Advanced Warfare. Exista si variante de arme, dar inca nu stim daca sunt deblocate in joc sau pica in drop-uri cum este cazul CoD AW. Pe de alta parte, poti schimba in „Create a Variant” aspectul vizual al armei. De la felul in care arata un incarcator, pana la grip si culoarea laserului. Este pur vizual, nu are un impact asupra statisticilor, dar te face diferit si iti da acel sentiment de unicitate. Black Ops 3 Create

Un alt lucru pe care il poti face in „Create a Variant” este… faptul ca poti acum sa iti realizezi singur camuflajul armei. Comunitatea a cerut de mult aceasta functie si uite ca si-a facut aparitia, putand acum sa iti editezi camuflajul armei, asa cum ai facut cu emblemele in Black Ops 2 si Advanced Warfare. Doar ca aici ai 64 de layere, comparativ cu 32, putand sa iti lasi spiritul creativ liber si sa realizezi… cea mai sinistra abominatie. Custom Paintjob-urile, asa cum le numeste jocul, se pot aplica pe trei parti ale armei. La armele de asalt, poti realiza un Custom Paintjob pentru laterale si pentru partea aflata imediat sub catare. Pentru SMG-uri ai aceleasi optiuni, in timp ce pentru snipere poti „picta” lateralele si luneta. Mai mult, poti sa imparti cu restul jucatorilor aceste Custom Paintjob-uri, motiv pentru care putem sa includem aici si „CoD Theater” care isi face aparitia, jucatorul putand sa isi editeze filmulete si sa le uploadeze direct pe Youtube. In concluzie, avem: Camuflaj traditional + Custom Paintjob + Create a Variant = Cea mai personalizata arma pe care o poti realiza intr-un COD. 

Cam astea sunt toate informatiile pe care le-am primit pana in acest moment. Este destul de mult de rumegat si multumim ca ati avut rabdare sa stati pana la final. Tot pe final dorim sa multumim sursei noastre, care doreste sa ramana anonima, dar va indrumam pe voi, cititorii nostri sa share-uiti informatiile cu toti amicii si jucatorii de COD pe care ii cunoasteti. Pentru ca… un client informat, este un client istet! (De la sursa citire 🙂 

PS: Mai avem de discutat un singur aspect: Open Beta-ul si faptul ca acesta este legat de un Pre-Order. Zon@ nu sustine produse care incearca sa atraga clientii cu micro DLC-uri si exclusivitati pentru a se vinde. Caz in care, un Open Beta in care jucatorii sa poata intra si incerca jocul ar fi indicat. Nu unul legat de un Pre-Order. In concluzie: cumperi in avans Black Ops 3 doar daca esti fan Hard Core la puterea infinit si iti ard calcaile sa il joci! Altfel, asteapta parerea unui comentator mare de pe youtube, sau pur si simplu cauti gameplay si stai cu geana pe Denkirson si pe Zon@. Pentru ca in mod sigur iti vei face o idee generala corecta si nu te vei arde ca in cazul lui Ghosts. Chiar daca totul suna bine si chiar daca TreyArch sunt extrem de hotarati sa lucreze cu producatorii de hardware pentru a realiza o portare buna de PC, exista un milion de motive pentru care lucrurile ar putea lua o intorsatura proasta. Asa ca… mai bine astepti o opinie avizata pana sa faci un pre-order!