0 comments

Sistemul de progesie pentru Evolve, detaliat

by on 27/10/2014
 

Jucătorii de Evolve vor „umbla” dupa avantajele personajelor și experiența generală, ca un plus față de jocul monstruos, așa cum este detaliat intr-un update recent pe site-ul oficial. Astfel, avem acum o vedere generala asupra sistemul de progesie pentru Evolve si cum vor „evolua” lucrurile intr-un meci.

Progresul este obținut în două moduri : Progresul Personajului, care se refera la eficiența unui jucator in relatie cu arsenalul unui anumit personaj  și Progresul Jucatorului, care se raporteaza la contul general al unui jucator, mai degrabă decât la un singur tip de clasa.

Aptitudinea cu arme și abilități de vânător (sau de monstru) este evaluata pe o scară de trei stele, și un „perk permanent” se acordă cu fiecare stea câștigata. De exemplu, va trebui să dati un anumit numar de daune cu pușca de asalt a lui Markov pentru a câștiga un procent de acuratete de 2% (procent legat de prima stea), în timp ce prin headshot veti dobandi un procent de 10% și o armă de nivel Elite, precum și a treia stea pentru pușca respectiva.

Progresia jucatorului nu va face parte din Halloween weekend alpha, dar cand va aparea va arunca cu medalii, premii si nivele, cu acest ultim element care va avea capp-ul la 40. Actualizarea consta in faptul că acest nivel de recompense este „în general câștigat prin timpul petrecut in joc” și deblochează avantaje cum ar fi regenerarea armurii , jump-bonuses și o reîncărcare a jetpack-ului mai rapida.

Personaje noi pot fi de asemenea deblocate prin câștigarea stelelor pentru tipul lor respectiv de clasa. Dacă aveți de gând sa dati tarcoale prin alfa-ul jocului Evolve, trebuie mentionat faptul ca orice progres câștigat nu se va reporta dincolo de week-end-ul evenimentului.

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response