0 comments

Star Citizen: Poti ateriza pe planete

by on 17/12/2015
 

In primavara anului trecut, Star Citizen avea ca obiectiv de finantare, pentru 41 de milioane de dolari, formarea unei echipe care sa exploreze posibilitatea de a integra planete generate procedural pe care se poate ateriza. Un an si jumatate mai tarziu, CIG a demonstrat chiar asta.

In cadrul unui live-stream de sarbatori, a fost demonstrata tehnologia de generare a planetelor functionand in joc. Este inca intr-o stare primitiva, generand doar o planeta cu un diametru de 1000 de kilometri, nici macar o treime din diametrul Lunii, dar este completa cu efecte atmosferice si teren. Poate nu tocmai cu incalzire la intrarea in atmosfera, dar este o atmosfera foarte subtire. Poate cele mai mari vor provoca explozii ca in Kerbal Space Program.

Toata suprafata este generata procedural, in momentul in care camera se apropie suficient de mult de sol, deoarece nu putea fi stocata in memorie o chestie atat de mare. Tehnologia necesara pentru aceasta functie a trebuit sa fie construita de la zero de echipa din Germania, deoarece generarea de teren din CryEngine nu era suficient de rapida. La fel cum codul de retea din CryEngine nu era bun. Sincer, nici fizica nu este cine stie ce.

Cred ca ne aflam in momentul in care multe studiouri se tot intreaba de ce au ales CryEngine pentru proiecte ambitioase, MechWarrior Online fiind inca unul.

Functia de aterizare pe planete nu va fi integrata de indata in Star Citizen, dar va fi disponibila pe parcursul anului viitor.

[CIG]