0 comments

Star Citizen va trece la Vulkan

by on 20/03/2017
 

Mica, dar fericita, familie de jocuri care au suport pentru Vulkan se extinde cu un nou nume, unul destul de important, Star Citizen.

Cloud Imperium Games anunță că implementarea lui Vulkan în noul simulator spațial nu este doar o idee, ci va fi punctul foca al dezvoltării. Star Citizen trebuia inițial să capete suport pentru Mantle acum câțiva ani, ceva ce s-a transformat în suport pentru DirectX 12, iar acum vine vestea că Vulkan va fi API-ul pe care jocul se va baza. Nu în sensul că va fi oferit drept opțiune pe lângă DirectX 12 și DirectX 11, ci că le va înlocui cu totul.

Inițial va coexista cu varianta curentă pe DX11 a lui Star Citizen, dar pe parcurs Vulkan va deveni standardul. Studioul a optat pentru această soluție fiindcă Vulkan oferă mai multă flexibilitate. Va fi nevoie de un singur fișier executabil pentru toate variantele lui Windows, iar cei de la Cloud Imperium Games nu vor trebui să facă upgrade la Windows 10 pentru a putea dezvolta jocul mai departe.

Singurul lucru care i-ar face să se răzgândească ar fi dacă DirectX 12 ar căpăta îmbunătățiri suficiente cât să ofere un avantaj categoric față de Vulkan.

Partea esențială este că nu va trebui să treceți la Windows 10 pentru a juca Star Citizen, că are șanse mai bune să capete suport pentru Linux și că probabil va avea o performanță ceva mai bună decât pe DirectX 11. Jocul este deocamdată disponibil într-o variantă incompletă Alpha (chiar pre-alpha), urmând ca pe parcursul următorilor ani să capete toate componentele promise pe partea de MMO. Campania sa de singleplayer ar trebui să fie lansată anul acesta.

[CIG]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response