1 comment

CEO-ul Stardock afirma ca 12 GB de RAM pentru Xbox Scorpio inseamna zero limitari tehnice in viitor

by on 24/04/2017
 

CEO-ul Stardock, Brad Wardell, se pare ca are o serie de idei destul de nastrusnice cand vine vorba de noul Xbox Scorpio, potrivit acestuia, cei 12 GB GGDR5 de RAM pe care noua consola Microsoft ii propune, va insemna practic zero limitari tehnice pentru Xbox in anii ce vin, comparativ cu doar 8 GB pe care PS4 Pro ii are. (8GB din care dezvoltatorii pot ocupa doar 5.5GB)

Wardell a mai afirmat si faptul ca pentru a exploata puterea de care dispune Xbox Scorpio, mai exact DirectX 12 si noile Low level API, dezvoltatorii de jocuri au nevoie un engine core-neutral, ridicand la fileu faptul ca propia companie, Stardock, are asa ceva, mai exact motorul Nitros.

Sigur, suna putin a marketing si lauda de sine, dar Nitros chiar intruneste specificatiile tehnice, asa cum si-au aratat muschii in Ashes of Singularity, asta facand CEO sa afirme ca restul de companii vor avea nevoie de mai mult timp pentru a prinde din urma tehnologia si pentru a se obisnui cu noua consola Microsoft.

O alta afirmatie dubioasa a fost si legata de DirectX 12 si Vulkan, unde Wardell a sugerat faptul ca acestea doua ar putea chiar scade timpii de incarcare, API-urile putand sa incarce asset-uri grafice in GPU din thread-uri paralele.

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response