0 comments

SteamVR Knuckles controller arată din ce în ce mai bine

by on 23/06/2017
 

Controller-ul folosit de Vive este destul de precis, dar masiv și nu permite acțiuni mai fine, care țin de mișcarea degetelor. Următoarea generație pare însă a fi mult mai capabilă.

Valve a dezvăluit că acum dezvoltatorii pot trimite cereri pentru a primi un DevKit al noului SteamVR Knuckles controller. Acesta este un dispozitiv capabil să detecteze mișcarea degetelor cu un grad mare de acuratețe, dincolo de ce poate și Oculus Touch. Noul controller ar permite în acest fel implementarea de control prin gesturi, fiind vorba de un sistem care nu doar că este în stare să detecteze dacă un deget este amplasat pe controller sau dacă este ținut drept, ci poate să înregistreze poziții intermediare.

Efectiv, fiecare deget devine o axă diferită de control. Controller-ul poate fi folosit și fără să fie ținut vreun deget pe el, fără să cadă, din moment ce are integrată o curea care permite legarea sa strânsă de mână. Așa că nu prea există pericol să zboare, așa cum au făcut multe Wiimotes în trecute.

Pentru a funcționa așa cum trebuie, necesită ceva calibrare individuală pentru fiecare utilizator în parte. Iar pe măsură ce mâinile încep să transpire în timpul utilizării intră în efect un sistem automat de calibrare ce încearcă să reducă la minim erorile. Controller-ul va funcționa cu generația actuală de HTC Vive, sau cu sistemul său de Lighthouse. Practic, ar trebui să fie compatibil cu orice unealtă VR care se conformează standardelor stabilite de Valve prin SteamVR.

Varianta actuală este echipată cu baterii ce îi pot oferi o autonomie de doar trei ore, iar încărcarea ar dura o oră. Nu este clar când va fi disponibilă o variantă dedicată publicului larg.

[Ars Technica]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response