1 comment

Summit-ul DICE: Nemesis-ul din Shadow of Mordor, inspirat din sportul din realitate

by on 06/02/2015
 

Michael de Plater, creative director la studioul Monolith, a vorbit, in cadrul summit-ului D.I.C.E. (Design, Innovate, Communicate, Entertain) din Las Vegas, despre sursa de inspiratie folosita pentru sistemul Nemesis din Middle Earth: Shadow of Mordor. Mai intai de toate, sa amintim ca dezvoltatorii au revolutionat ideea de Nemesis in Shadow of Mordor, prin introducerea acestui sistem intr-un RPG single-player, evolutia protagonistului (actiuni si decizii) influentand generarea inamicilor. Astfel e creata impresia predominanta in multiplayere, de competitie si razbunare. Nemesis-ul genereaza particularitatile, rangurile si numele liderilor orci.

Daca esti ucis si batjocorit de un NPC care are un nume, vei avea sansa de a-l cauta mai tarziu si satisfactia de a te razbuna la un moment dat, pe parcursul jocului. In plus, orcii se pot alege cu cicatrici din confruntarile cu tine, iar tu vei primi satisfactia la un moment dat sa-l rapui in lupta dreapta. Michael de Plater a afirmat ca una dintre sursele de inspiratie pentru Nemesis a fost sportul din realitate: „Sportul, in sine, este un sistem care genereaza povesti in fiecare an. (…) Daca dai un rateu in mijlocul sezonului, nu te intorci in timp, la ultima salvare, ca sa reiei jocul, de la acel punct. Oricat de mult ti-ai dori!”

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response