0 comments

Suntem încă foarte departe de ray-tracing pentru jocuri

by on 17/10/2017
 

Dacă demonstrația lui Quake 2 rulat folosind ray-tracing v-a dat speranța că într-un viitor apropiat am putea avea parte de ceva similar pentru jocuri contemporane și cu un detaliu vizual mai complet, Nvidia are altă opinie.

Conform lui Richard Cameron, președinte al diviziei din Brazilia a Nvidia, suntem încă foarte departe de-a putea folosi ray-tracing în jocuri, deoarece puterea procesoarelor grafice contemporane încă este prea mică. Și cam cât de multă putere am avea nevoie? Conform declarației sale, ne-ar trebui plăci video de 100 de ori mai puternice. Poate că declarația sa include o mostră de exagerare, dar o placă video făcută pentru muncă profesionistă de 2300 de dolari nu poate atinge nici măcar 40 de cadre pe secundă în Quake 2 cu ray tracing, da barem Far Cry, sau Crysis. Și astea sunt jocuri care pot fi rulate la limita procesorului de cadre pe secundă folosind plăcile video curente.

Cameron n-a fost prea optimist nici măcar pentru VR. Puterea necesară pentru a crea realitate virtuală cu un nivel de detaliu suficient de mare încât să redea o experiență ce nu poate fi deosebită de realitate este de cam 40 de ori peste ce avem acum pe piață.

Faptul că aplicațiile VR curente sunt încurajate să țintească cel mai firav hardware, pentru compatibilitate maximă, cu siguranță va însemna că trebuie să așteptăm până și cea mai simplistă placă video de acum este cu câteva ordine de magnitudine mai puternică decât cea mai puternică placă video pe care o vom vedea cel puțin în următorii 5 ani.

[DSO Gaming]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response