Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

System Shock Reboot începe să prindă contur

/
/
/

System Shock a fost unul dintre cele mai bune jocuri ale vremii sale, chiar dacă a fost îngropat total de către Doom 2. Creatorii remake-ului său speră să ofere un nivel de calitate la fel de bun, dar fără a fi pur și simplu un update vizual al jocului.

Dacă vreți să vedeți în ce stare se află jocul, aveți noroc pentru că studioul Nightdive a publicat un video în care prezintă diversele idei ale jocului și forma lor curentă.

Puteți observa câteva diferențe esențiale față de jocul clasic, pe lângă faptul că grafica este mult mai bună. Nivelele sunt schimbate pentru a reflecta mai bine ce ar fi acele locații dacă ar exista în realitate, nu doar ce se putea redea cu tehnologia 3D din anul 1994. Inamicii sunt acum ceva mai sensibili la factorii de mediu, pot fi înghețai și sparți în bucățele, spre exemplu. Mediul înconjurător este gândit să ofere jucătorului opțiuni numeroase prin care poate fi parcurs și prin care pot fi abordate situațiile diverse. Probabil cunoașteți filozofia aceasta de bază de la jocuri precum Prey sau Deus Ex, din moment ce ambele își datorează existența primului System Shock.

Jocul mai are mult timp rămas până ce va fi disponibil publicului larg, iar pe undeva pe acolo își va face apariția și un System Shock 3, creat de oamenii ce chiar au făcut primul joc.

[PC Gamer]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar