0 comments

The Forest trece pe Unity 5 engine

by on 20/04/2015
 

Intr-un final, The Forest trece pe Unity 5 engine,  lasand jocul sa-si imbunatateasca aspectul grafic. Tinta jocului Adventure-Horror este o fidelitate mai mare din punct de vedere grafic, dar, si o serie de noi update-uri care sa faca jocul sa functioneze si sa arate mai bine.

Astfel, modelele pentru umbre au fost inlocuite cu noi modalitati de afisare in functie de fizica texturilor si a materialelor, in timp ce majoritatea texturilor pentru copaci au fost inlocuite. Pe langa toate astea, au fost introduse pentru prima oara si umbre pentru ocean, shaderele pentru pielea personajelor, au fost refacute si plantele din joc de la zero, acestea avand acum si sub-surface scattering, un procedeu grafic care permite aplicarea de lumina dinamica prin obiecte translucide. De asemenea au fost adaugate si optiuni noi in meniul de grafica, oferind astfel posibilitatea de a juca The Forest si pe sisteme mai slabe.

Si animalele din joc au fost modificate. Gastele zboara acum de la un lac la altul si pot fi urmarite (daca nu ai nimic mai bun de facut), in timp ce caprioarele din joc evita sa mai intre direct in copaci. Pe langa asta, au fost aduse modificari si la net code-ul jocului, experienta online fiind teoretic mai buna acum. Aceleasi patch notes specifica si ca au fost introduse si noi parti audio in joc

La scurt timp dupa lansarea update-ului,  producatorul Endnight Games a lansat un hotfix menit sa repare problemele cu iluminarea volumetrica pentru versiunea de 32-bit, efectul de incetosare de sub apa, dar si grotele cu “tenta disco” care apareau in momentul in care optiunea de Bloom era activata.