0 comments

Torment: Tides of Numenera a fost amanat, din nou

by on 03/11/2015
 

Anul 2015 mai are doar doua luni ramase, si probabil observati ca Torment Tides of Numenera nu a fost lansat inca. Intr-o era in care pana si Age of Decadence a fost lansat, ai crede ca dezvoltatorii de jocuri s-ar descurca mai bine la estimarea lansarii proiectelor.

In orice caz, Torment Tides of Numenera, succesorul legendarului Planescape Torment, nu va mai fi lansat anul acesta. Studioul inXile anunta ca jocul a fost mutat in anul 2016, fara a se da o data mai precisa pentru cand ar trebui sa ne asteptam sa vedem in sfarsit un joc de fantezie care duce conceptul de fantezie acolo unde ai crede ca ar trebui un joc de fantezie sa duca mai departe conceptul de fantezie. Nu spun ca majoritatea RPG-urilor de fantezie contemporane nu sunt fantastice, doar ca seamana atat de mult intre ele incat iti dai seama ca toata lumea a vrut sa faca o campanie D&D in Faerun, dar n-au putut cumpara licenta.

Motivul amanarii sale este simplu, jocul nu este gata. Torment Tides of Numenera are acum un nou Project Lead, Chris Keenan, care avea acelasi rol la Wasteland 2. Misiunea sa va fi cea de a se asigura ca ultimele stagii ale dezvoltarii vor fi facute fara graba, cu atentie, si ca produsul final se va ridica la nivelul de calitate pe care lumea il asteapta. Jocul se afla inca in faza Alpha, a fost primit feedback de la publicul restrans care a participat la test, si se indreapta catre Beta.

La urma urmei, jocul este succesorul indelung asteptat pentru RPG-ul care a redefinit concepte de lume, poveste si personaje. Sigur, luptele nu erau 100% grozave, dar restul era excelent, iar Tides of Numenera nu trebuie sa fie mai putin de atat.

[Kickstarter]