0 comments

TotalBiscuit a lansat Axiom, un mod de Starcraft 2

by on 20/10/2017
 

John „TotalBiscuit” Bain este o personalitate foarte populară din lumea gaming-ului. Se întâmplă să mai fie și un comentator cu experiență vastă de Starcraft 2, și fostul proprietar al unei echipe profesioniste de Stracraft 2. Așa că de câțiva ani de zile lucrează alături de o echipă de dezvoltatori la producția unui mod foarte complex pentru acest joc.

Mod-ul se numește Axiom, la fel ca fosta sa echipă, și are ca obiectiv transformare alui Starcraft 2 într-un joc ceva mai prietenos pentru cei care ar vrea să se apuce de multiplayer, dar nu au prea mult succes. La urma urmei, nu este tocmai cel mai prietenos joc posibil pentru începători, sau pentru cei care nu măsoară totul în APM.

Axiom încearcă să își atingă obiectivul prin reconfigurarea completă a interfeței și a modului în care funcționează diferite aspecte ale jocului. Orice comandă este la maxim un click distanță, interfața și modul de construire fiind acum mai asemănător cu cele de la Command and Conquer, decât cele folosite până acum la Starcraft. Economia nu mai necesită cheltuirea din start a tuturor resurselor, acestea fiind consumate pe măsură ce sunt construite clădiri sau unități… tot la fel ca la Command and Conquer. Mai aveți upgrade-uri a căror progres este vizibil în interfață, aveți puncte de adunare globale, iar muncitorii sunt generați automat, gratuit. De ce? Pentru că Starcraft are o formulă matematică fixă pentru muncitor. Nu există nici un fel de magie. Până și sistemul de supply a fost modificat pentru a fi mai puțin iritant.

Astfel, jucătorul nu prea mai este nevoit să facă micromanagement constant și să pună pe hotkey-uri fiecare clădire de produs unități. Se poate concentra mai mult pe amuzamentul de-a construi baza, de-a construi armata și de-a o folosi direct împotriva inamicului.

Mod-ul este gratuit și compatibil cu varianta Arcade a lui Starcraft 2 ce poate fi descărcată tot gratuit de pe Battle.net.

[Axiom]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response