93 comments

Trafic de date nelimitat, de fapt foarte limitat!

by on 19/10/2016
 

Trafic de date nelimitat, de fapt foarte limitat… un secret pe care il stie toata lumea si pe care operatorii de telefonie mobila il practica de ani de zile!

Sa luam un caz particular, dar suficient de… general, pentru ca toti v-ati lovit de treaba asta, fie ca ati stiut, fie ca nu. Te duci la Orange, Vodafone, Telekom sau Digi si iti iei o cartela/abonament, la care reclama clameaza sus si tare (scris cu majuscule) ca ai trafic de date nelimitat. Si te pui pe vizionat clipuri pe Youtube, te joci online, etc… si te trezesti ca deodata netul merge ca dracu’, sau ca in cazul meu, iti apare un mesaj care iti spune ca ai epuizat traficul de date pe luna respectiva si ca poti sa continui cu aceeasi viteza, dar la alte costuri!

Pai cum vine asta? Este nelimitat sau nu?! Da… si nu! Dupa cum cei mai multi dintre voi bine stiu, „nelimiat” inseamna 4,6,10 sau x Giga, dupa care, Dumnezeu cu mila! Este o smecherie pe care operatorii o folosesc dintotdeauna si care nu a fost sanctionata niciodata de catre utilizatori. Operatorii au mers pe principiul, ca daca merge si nimeni nu guitza, atunci … putem scrie NELIMITAT pe pachet!

Sigur ca intr-o accepțiune restransa, chestie de care s-au si prevalat, NELIMITAT inseamna dupa ei ca la epuizarea celor x Giga nu-ti opreste nimeni netul, doar ca iti „suguseaza” viteza. Si daca nu-ti doresti asta, iti maresc costurile. Cum ar veni: netul este NELIMITAT, dar viteza NU.

Colegii mei spuneau chiar in timp ce scriam acest articol ca nu s-au gandit niciodata la asta si trebuie sa recunosc ca nici eu. Pana azi dimineata cand am vazut ca in State, povestea asta incepe sa devina o problema.

Statele Unite au multe bube in cap, dar dintr-un anume punct de vedere ofera tuturor posibilitatea de a-si apara punctul de vedere in instanta cu sanse egale, chiar in cele mai „imposibile” cazuri. Acesta este unul dintre ele:

In 2014 Federal Trade Comision a dat in judecata AT&T, unul dintre cei mai mare operatori de telefonie din Statele Unite cu privire la utilizarea cuvantului NELIMITAT in campaniile sale de marketing. Procesul viza lipsa de transparenta a companiei in privinta impactului asupra experientei consumatorului la utilizarea datelor pe propriul telefon. Au constat ca, in unele cazuri, vitezele erau reduse cu pana la 90%, facand astfel terminalul inutilizabil pana luna urmatoare. Mai mult, FTC spune pe fata ca acesta practici sunt necinstite si inselatoare.digi-mobil-4g-internet-nelimitat

Din pacate, FTC a pierdut procesul in prima instanta, dar a facut deja apel. Daca acest caz nu va merge mai departe, din nefericire pentru utilizator, companiile vor avea in continuare dreptul de a folosi termenul „nelimitat” asa cum cred ele de cuviinta.

Acum cinstit vorbind, de cate ori nu ti s-a intamplat sa iti mearga netul ca dracu’, doar pentru ca ai epuizat traficul de internet alocat? Sigur ca vor fi destui care o vor play-a p’aia cu: „Mie 4GB imi ajung intodeauna”, ca asa suntem noi, ne multumim cu ce ni se da, cel mai adesea putin. Intr-o era in care toata lumea bate moneda pe video, pe gaming mobil si pe interactiune, cei 4GB nu sunt nici pe departe indeajuns, asta daca doresti o experienta premium.

Intr-un drum de vacanta de vara d’ici pana la Iasi, fetele mele mi-au consumat toti cei 6GB de net! In cinci ore! Si nu, nu vreau sa intram intr-o discutie inutila despre screen-time la copii. A nu se intelege de asemenea ca am vreo problema cu ce decide un operator sau altul sa faca in propria ograda. Problema mea este exact cea pe care o adreseaza FTC-ul in America: Nu spune NELIMITAT, atunci cand nu este asa!

Ceea ce spune FTC-ul este, si citez: „Operatorul sa foloseasca cuvantul nelimitat doar atunci cand planul oferit nu are cu adevarat limite.” La mintea cocosului. Cu alte cuvinte, AT&T si binenteles si cei de la noi, folosesc cuvantul nelimitat pentru planuri care intr-adevar nu-ti limiteaza datele, dar iti limiteaza viteza la care le poti folosi! Si inca ceva, asupra caruia mi-a atras atentia unul dintre dezvoltatorii celebrului AddBlocker: tu esti cel care plateste inclusiv pentru publicitatea care iti este pompata in browserul mobil sau in aplicatiile pe care le folosesti! Ceea ce inseamna ca, inca odata, nici macar nu beneficiezi in totalitate de traficul pe care il accesezi. (Instalarea unui AddBlocker pe mobil ajunge sa iti economiseasca un procent considerabil din nota pe care o platesti pentru traficul de date.)

In final, nu este vorba despre vreo cruciada sau despre vreo vanatoare de vrajitoare menita sa ingenuncheze business-urile bietilor operatori! Ceea ce se intampla acum in State este o pledoarie pentru practici de business mai corecte si pentru temperarea „exagerarilor” de marketing.

Miza, credem noi, este foarte mare. Daca apelul FTC este respins, cel mai probabil operatorii vor avea o libertate „nelimitata” de a defini cuvantul NELIMITAT, dupa cum ii taie capul. Iar utilizatorii vor fi la mana providerilor de astfel de servicii, fara a mai avea mijloacele de a lupta impotriva eventualelor practici denumite fatis de catre FTC, INSELATOARE.

comments
 
Leave a reply »

 
  • 19/10/2016 at 08:46

    Ca sa intelegeti chestia cu nelimitat trebuie sa va intoarceti putin in timp pe vremea cand 1gb de trafic costa 100 de dolari (cam prin anii 97, 98, 99). Acum nu te mai taxeaza in plus daca ai depasit cota lunara ci doar iti scade viteza in momentul in care depasesti. Altfel dupa ce faceai aia 1,5,10gb pe luna si depaseai ai fi avut automat costuri suplimentare. Acum nu mai ai costuri suplimentare ci doar iti scade calitatea serviciului… Asa ca mai usor cu youpornhd pe mobil!

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 08:51

    mă mai da-ti-o in pula mea de flamanzi

    Răspunde

    • Dragos
      19/10/2016 at 23:39

      Da. Nu le ajunge. Conexiunea la net prin cablu e 1000 mb /s. O sa-i dau in judecata ca nu-mi dau latimea de banda nelimitata. La dracu

      Răspunde

  • 19/10/2016 at 08:53

    orange merge cel mai bine in toata tara semnal de net f bun la fel si de telefon nu am probleme oriunde m-as duce si in padure am semnal =))) digi cum am iesit de pe drum si intru intr-o comuna pac a murit cu totul trebuie sa urc un deal si sa stau cu mana intinsa pe post de antena sa prind o line pentru gsm nu pentru net !

    Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:04

      vodafon pica in bucuresti cand iti este lumea mai draga =)))

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:04

      orange a investit cel mai mult in telecomunicati de aceea nu au probleme !

      Răspunde

      • 19/10/2016 at 14:21

        Orange este ce am mai mare companie si Romania cu cele mai mari fraude pe care mobile …Cine nu crede sa ma contacteze si va dau eu poze cu facturile mele ….O sa rămâneți socati când o sa vedeti ca in Romania o factura poate ajunge la 886lei doar pe „date mobile „” .Si specific ca nu am acesat nimic alceva decat ce imi trebuia …Si mai aveam aplicația aceai Orange Tv care aveam câteva posturi gratis asta dupa ce plateam la ele prima oară 😂😂😂 si imi mânca traficul tot apoi stăteam pe bani ..Dar cum ??Daca eu aveam nelimitat ??? Aveam nelimitat net si 4 gb la viteza 4g si daca consuma cei 4Gb ajungeam la 128 kbs adică scădea traficul dar nu au zis ca o sa plătesc site de euro ..Frați mei sunt in Germania si ei sau 8 euro la nu stiu ce abonament German dar au totul nelimitat si viteza si asa mai departe Si pentru salariile din Romania sa platesti lunar factura de 90 lei plus alti 10-15 euro doar pe net si a 3 luna 80 euro este strigător la cer…Asta este Orange cea mai mare teapa si companie din Romania

        Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:30

      Ia vezi Vodafone. Si in padure ai semnal 3g :))

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:32

      Marian Fiț nu si la bunicu doar orange 🙂 pentru digi trebuie sa cobor intr-o vale si sa ma uit la releul care este pus pe creasta muntelui 😀 si atunci apar doua liniute vodafone mort

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:36

      Depinde de acoperirea fiecaruia si cum au ales sa isi respecte conditiile impuse la distribuirea canalelor. In Muntii Buzaului numai Telekom avea semnal, in cei ai Cernei, numai Digi

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:37

      Si ei se lauda in toata tara avem =))) acoperire ai duc la bunicu in comuna si cum intra in comuna cum pica tot pe loc !

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 10:12

      orange e varza la 3G, cel putin in orase… Se incarca reteaua, merge „in valuri”. Incearca o zi pe acelasi telefon cu 3G de la orange si alta zi, pe acelasi telefon, cu 3G de la digi sau vodafone… Si compara consumul bateriei, sa vezi diferenta… orange 3G cauta mereu semnal, rupe bateria telefonului… Daca chiar se va da acea lege care sa scoata 2G din localitati, s-a dus „la vale” orange, 3G si 4G nu le poate suporta incarcarea retelei 😀

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 14:46

      Orange merge ca rahatul in Oradea. Cand ti lumea mai draga nu mai merge nimic.
      Daca in zona geografica in care te afli merge bine nu inseamna ca peste tot merge la fel.
      In unele zone ale tarii Orange/Vodafone/RDS nu au toti antene, are numai unul din ei. Si toate retelele impart semnalul.
      Si aici vine si faza: sa zicem ca Vodafone are antena in zona X si ei au trafic mare la ora 6, atunci Orange si RDS la ora 6 cel mai probabil o sa aibe semnal slab si calitate mai proasta la apel/net.
      Si ii perfect logic.
      Toate hartile de acoperire arata de fapt zonele unde reteaua are antenele proprii + acord cu celelalte retele.
      Nici una din retele nu are acoperirea pe care o zice singura, de aia poti sa fii sigur.

      Răspunde

    • Lt. Commander Alex
      19/10/2016 at 18:41

      Dacă tot aveai orange la ce îți mai trebuie Digi?

      Răspunde

    • Oprisi Stefan
      19/10/2016 at 18:59

      Ooops, eu am Digi de 5 ani spre surprinderea ta, nu trebuie sa ridic nimic sa am semnal si net decent. In zonele pe unde am fost si nimeni nu avea semnal, eu aveam 2-3 liniute din 5. Cota 2400, Valea Prahovei, Drumul Cta-Bucuresti, etc. Digi nu mai e asa varza cum a fost, au ramas doar conceptiile gresite, crede-ma.

      Răspunde

    • Dragos
      19/10/2016 at 23:42

      Cam da. Am digi. E fulger in oras. Afara nu prea, inca. Investesc mult. Inca putin si a fi.

      Răspunde

    • Lordul
      20/10/2016 at 20:50

      Adrian cat te plătește Orange pentru reclama? Ma Punescule ești varza vino in Apuseni cu telefonul tau de fiță si abonament la Orange si îți spun ca o sa fie pe post de bibelou. Fara semnal dar Vodafone are…..hahaha….:)

      Răspunde

  • 19/10/2016 at 08:56

    Digi avea si sloganul „nelimitat, in limita a 5Gb”… Sintagma „internet nelimitat” inseamna de fapt ca nu iti limiteaza niciodata ACCESUL LA INTERNET. Nu spune ca ai viteza nelimitata… Trebuie sa fii al naibii de credul sa crezi ca e chiar nelimitat, din toate punctele de vedere! 😀

    Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:06

      nelimitat la viteza de 15-40kb/s parca am fi ca in america si cand intra limitarea ei spun ca iti asigura 100kb/s =))) cat sa comunici pe fb pe probate oriunde ! Oricum o vor lua in gura cand google va da wifi gratis din spatiu !

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:08

      Adrian Paunescu Da da… Tu stai pana iti da Google net din spatiu! 😀 Pana atunci, mie imi ajung aia 40Gb de la digi, la 4G, cu 2,9 euro luna 😀

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:24

      Si totusi exact astea sunt topicurile tratate in articol: 1. ca vor fi unii care vor spune ca le ajunge… si fix despre asta nu este vorba, pentru ca este o problema de fond, nu una de forma si 2. exact asta este problema pe pentru care FTC a dat in judecata operatorii in America, faptul ca termenul „nelimitat” nu se poate referi doar la un aspect gen acces la net si la viteza nu.

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:34

      Iulian Scorţanu poate stai langa releu ! Oricum vor fi obligati sa dea wifi la liber in orice oras nu numai pe institutii asta ca o directiva europeana votata deja in parlamentul europei !

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:35

      La digi nu ai nici macar viteza asta spun bai nene este limitat dar dam viteza pana intra in limitare … daca costa curentul asa de mult lasa te de meserie !

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:45

      Adrian Paunescu – si cand se va intampla, iar schimbam telefoanele.

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:58

      Adrian Paunescu Chiar daca as locui langa releu, acasa am wifi. Eu zic de cum e netul in general, nu acasa sau intr-un loc anume. Folosesc internet mobil din 2002 si, indiferent de telefoanele folosite pana acum, nu am consumat mai mult de 5-6Gb intr-o luna, si aia a fost o exceptie, am fost plecat vreo doua saptamani din localitate si am stat exclusiv pe netul de pe cartela, fara wifi… Consumul mediu e undeva in jur de 3Gb/luna, deci de ce nu mi-ar ajunge 30+10Gb?

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 10:47

      Iulian Scorţanu +1! Pentru 2e si un pic, internet mai mult decat okei. Nelimitat in toate retelele + nu stiu cate minute in afara. Nu am nevoie de 4g sau de nu stiu ce viteze sa stau pe fb si sa vorbesc pe messenger… Nu vad rostul sa dau la orange 6-8e pentru un abonament, cand n-am ce face cu viteza aia… Nu ma uit la 4k pe telefon, iar hd duce lejer internetul asta de la digi. Sunt 110% multumit de digi.

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 10:50

      Cristi Lupsa 3.000 de minute afara pe mobil

      Răspunde

    • Dragos
      19/10/2016 at 23:43

      Asa e, bravo

      Răspunde

  • 19/10/2016 at 09:01

    La telefon inca nu am observat dar am un stick de net de la digi si dupa vreo 4gb de trafic netu mergr ca naiba, am observat ca, de la viteza 3G, dupa cei 4 gb consumati viteza traficului de date ajunge la cativa b/s

    Răspunde

  • Alex
    19/10/2016 at 12:07

    Adblocker ci nu Addblocker.

    Răspunde

  • drumetu
    19/10/2016 at 12:19

    Nu am luat niciodata plasa asta! „NELIMITAT” si hop o scanteie s-a aprins: ” Cum se poate nelimitat tinand cont doar de pret, nu mai vorbesc si de altele?” . Eu ma pricep, dar din pacate 90% din abonati nu. Aud tot timpul „nu e o problema, am nelimitat” si da-i si explica dupa ce vin si spun”nu-mi mai merge netul”. Merge baaa, dar numai atat cat sa te enervezi! E, pe asta se bazeaza manipularea operatorilor.

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 09:29

    Dragos, excelent pusa problema. Exact asta trateaza articolul. Perfect adevarat 🙂

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 09:30

    Si fix de asta se judeca FTC-ul cu ei in SUA.

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 09:32

    Orice e limitat pe lumea ast

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 09:35

    Majoritatea dacă nu toți oferă acel speed cap după cantitatea de date din contract scade viteza în 128kbps pentru a nu ajunge la un anumit cost suplimentar, dar cum viteaza internetului prin date mobile nu poate fi garantata nu o să ajungi mai mult de 32kbps, ori cel puțin așa era atunci când lucram la unul dintre cei trei mari operatori.

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 09:38

    „Clameaza”, „playa” …wtf ?

    Răspunde

    • 19/10/2016 at 09:41

      CLAMÁ, clamez, vb. I. Intranz. (Livr.) A se manifesta, a se exprima în termeni violenți sau cu strigăte; a chema cu voce tare cf. DEX, „play-a”-folosit in mod deliberat cu sens peiorativ. wtf?!

      Răspunde

  • 19/10/2016 at 09:40

    Si 4G cu super viteza ,daca e asa buna viteza face-ti gaming cu ping mic .

    Răspunde

  • Alexandru Ciobanu
    19/10/2016 at 13:24

    Foarte bun articolul.
    First of all, era mai ok daca spuneau clar, 10 GB lunar si nu nelimitat dar ce vrei, merge mai bine cand adaugi si NELIMITAT in oferta. Ideea e ca atunci cand termini traficul la viteza maxima, practic nu poti face mai nimic cu netul, merge super greu, sa zic ca doar whatsapp poti sa-l folosesti fara a trimite video/poze pe el. Zicea cineva ca in anii nu stiu care 1 gb de net costa 100 dolari, pai scuza-ma, suntem in 2016, tehnologia a avansat considerabil la categoria INTERNET deci nu are rost sa mai faci vreo comparatie.
    Sper sa castige apelul, astfel noi, cetatenii mai avem o sansa in legatura cu marketing-ul asta jalnic. Oricum raman la ideea ca marketingul e facut pentru persoanele care nu au capacitate de analiza si halesc tot ce li se da.
    CHEERS ZONA!

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 10:50

    Pe mine nu mă deranjează acest aspect.

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 11:21

    Ma bucur ca ati ridicat problema aceasta ca este pana la urma una esentiala. Desi si in alte domenii exista strategii de marketing la fel de inselatoare, datele mobile ne afecteaza cel mai mult in prezent. Ce pot sa zic asa ca o precizare este ca, desi scrie nelimitat, in contract scrie care e limita peste care e considera abuz. De exemplu la DIGI ai nelimitat in strainatate dar scrie in contract ca peste 3000 de minute e considerat abuz. La internetul mobil recunosc ca nu am consumat mai mult de 5 giga in vreo luna dar internetul merge perfect si chiar nu am simtit vreo limitare. Nu vreau sa le fac reclama la DIGI dar nu m-a lasat vreodata balta netul pe telefon, spre deosebire de ORANGE, unde aceste practici chiar te *** cand iti e lumea mai draga si ai mai mare nevoie de net. Adevarul e ca si noi oamenii daca oferim un serviciu nelimitat, avem o limita pana la care psihologic, facem o diferenta intre nelimitare cu bun simt si abuz… Parerea mea ca pe undeva si companiile se apara de abuzul utilizatorilor prin aceste practici. Doar vreau sa pun lucrurile intr-o alta perspectiva, nu intentionez sa apar vreo corporatie :))

    Răspunde

    • 19/10/2016 at 14:39

      Perfect logic. 😀
      Totul e nelimitat, dar daca treci de 3000 pe luna in strainatate inseamna ca nu mai esti o persoana simpla care vorbeste cu familia peste hotare.
      Cel mai probabil faci afaceri internationale pe abonament de 3Euro. De aceea exista limita de 3000.
      Si e perfect logic.

      Au fost si incidente de genul: Ati trecut peste nelimitat!.
      Cum vine aia?
      Simplu: au fost cazuri de persoane care faceau conferinte pe telefon cu cate 2-3-4 numere si la final de luna aveau mai multe ore vorbite pe telefon decat is ore fizice in o luna.
      Dinnou tehnic vorbind Compania de telefonie ofera nelimitat per luna, dar nu poti sa vrbesti cumulat o luna si jumatate in o luna.

      Toate astea is abuzuri din partea consumatorilor. Dar despre ele nu se vorbeste.

      Răspunde

    • 19/10/2016 at 18:18

      Corect, nici eu nu am avut probleme cu RDS.

      Răspunde

  • Efrii
    19/10/2016 at 14:24

    Dacă citești contractul care ai semnat scrie clar asta ești informat dacă citești un pic de exemplu eu eram și avertizat de reprezintă firmei respective . Nu vreau să fac reclamă la o firmă sau abonament dar nu am treabă cu net am 5gb 4G stau pe youtube mult și am netul aprins toată ziua fără să îmi consum 5 gb 😂

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 11:54

    Merge nelimitat …bine zic…da’ cu 0,125Mbs ….

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 12:34

    Ai nelimitat cu 64 kbs 😂😂

    Răspunde

  • Costi
    19/10/2016 at 15:36

    Asta cu net nelimitat scrie undeva în josul paginii mic ca viteza se reduce dar vreau sa va spun ca nici minutele la unele companii nu sunt nelimitate iar protecția consumatorului nu oferă nici un suport, iar despre minute se spune ca nu trebuie folosite în mod abuziv sau în alte scopuri cu beneficii pentru terțe părți. Adică sa nu faci abuz de un lucru nelimitat ca nu mai beneficiezi de el, o terta persoana este oricine este sunat de tine întrucât contractul este intre tine și operator.

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 13:13

    Nu te limitează nimeni dacă nu abuzezi de serviciu

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 14:22

    pfoai ce ne place noua la romani sa ne racim gura degeaba … Oameni buni! Daca scrie ca ii nelimitat, cu viteza garantata de pana la X Giga si aia ii ce primesti atunci pentru ce naiba ne batem capu’?
    Nu va convine?! Atunci bagati spre america unde dai 100$ pe luna pe net ca sa ai exact acelasi „Nelimitat”.

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 15:25

    Daca inghiteti galusca asa va trebuie , e net mobil normal ca are o limita e traditie de cand sa inventat . Asa va duc si politicienii cu zaharelul sau cu banana . :))

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 16:25

    Din pacate spectrul radio e foarte limitat, din aceasta cauza nu se poate oferi ce se poate pe cablu, adica nelimitat 100%!
    Sa nu aveti probleme ca ati folosit doar imaginea RCS & RDS si nu si a celorlalti operatori!

    Răspunde

  • 19/10/2016 at 18:16

    Consum cam 10 Gb de date in fiecare luna, in reteaua RDS ( oltim nelimitat ). Viteza este aceeasi pentru tot pachetul de date, nu am simtit vreodata sa scada. RDS sunt cei mai buni, indiferent de ce spun unii carcotasi.

    Răspunde

  • 20/10/2016 at 00:06

    fiecare retea are limita la mb de 9999 (la internetul nelimitat,sms,minute)daca intri intr.un configurator o sa vezi setata valoarea 9999 in dreptul traficului de internet dupa ce se consuma se trece la alta valoare 9999 dar mai lent ..ti se pare normal ca doar tu sa beneficiezi de internet de mare viteza? da tu ai net acasa de 100 mb/s conectat la un router si iti vin 10 prieteni acasa intra pe internet ..automat viteza conexiuni e impartita la zece ….nu e vorba de pricepere ci doar de intelegere a problemei

    Răspunde

  • 20/10/2016 at 00:09

    chestia care o specificati voi se chema internet nelimitat in limita a unor gb …si asta face mai mult rds rcs(digi) si telekom din cate am vazut …la vodafone si orange lucrurile stau cum le.am explicat in comentul precedent

    Răspunde

  • 20/10/2016 at 07:14

    Asta e problema cu traficul, dar ce spuneți de cartela Vodafone, unde ai 2000 de ce vrei tu (MB / minute naționale / SMS naționale), dar totuși există o clauză în termeni și condiții la capitolul „Abuzul în rețea” prin care te limitează și nu poți folosi toate acele 2000 de unități.

    Răspunde

  • 20/10/2016 at 12:22

    Mai baieti voi imi sunteti tare dragi pentru munca depusa si pentru faptul ca de atat de mult timp reusiti sa deveniti din ce in ce mai buni. Hai sa nu stricam reputatia voastra frumoase cu updateuri la articole in care sa comentam parerea utilizatorului. Voi aveti rol de mediator aici, nu de acuzant. Asa cum nici noi nu avem rol de aparator, ci doar ne expunem o opinie pe care o discutam impreuna. Noi nu punem comenturi ca sa va facem in ciuda sau sa va contrazicem parera. Ci ne simtim datori sa empatizam cu anumita tema si sa incepem o discutie. Asa ca mi-ar placea daca v-ati cere scuze pentru updateul la articol care nu a fost o idee de bun-simt din partea voastra. Succes pe mai departe baieti.

    Răspunde

  • 20/10/2016 at 19:07

    Zon@ IT Dar despre vrajeala cu reducerile evoMag de Hallowen care sunt de fapt scumpiri inainte cu o zi ce parere ai ? Dar despre Imprimanta in valoare de 4700 de lei vanduta ieri cu 6 lei pe evoMag apoi refuzata la livrare de comerciant pe motiv de lipsa stoc care a fost reimprospatat brusc in cateva ore?

    Răspunde

  • 21/10/2016 at 15:44

    Zon@ IT Pacat se pare ca v-au cumparat astia pe toti din media, taceti toti malc si nu suflati o vorba doar ca prin tacerea voastra deveniti complici morali la hotiile lor .

    Răspunde

Leave a Response