Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Trișorii sunt de vină pentru lipsa conținutului nou din PUBG, dar sosește!

/
/
/

Bluehole este într-o continuă luptă cu bugurile și optimizarea, dar trișorii din PUBG sunt adevărata cauză a amânării unei noi hărți. Oricum, planurile pentru loot boxes rămân aparent aceleași.

Lupta cu trișorii (cheaterii) din PUBG este una care nu se va opri prea curând, nici după ce Bluehole a „banat” peste 1.000.000 de jucători la începutul anului.

Bluehole, dezvolatorul jocului PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS, cunoscut simplu ca PUBG, a dezvăluit prin intermediul unei postări pe Steam ce conține noul patch, dar nu s-a oprit aici.

Lupta celor de la Bluehole împotriva trișorilor (cheaterilor) este una continuă. După ce la începutul anului un tweet din partea BattleEye, programul anti-cheat folosit în PUBG, ne anunța că au fost „banați” peste un milion de jucători, Bluehole a decis să oprească folosirea programului ReShade, dar și să interzică Steam Family Sharing pentru jocul studioului. Totuși, măsurile nu au fost de ajuns, iar acum aflăm că trișorii sunt motivul pentru care nu avem parte de conținut nou, cum ar fi o hartă. Aceasta va fi dezvăluită în martie, dar cu întârziere.

Vestea bună este că Bluehole a anunțat că testează o nouă metodă pentru matchmaking, care va lua în considerare pingurile, calitatea și viteza internetului, pentru a potrivi jucătorii în meciuri și nu regiunile din care provin.

Spre deosebire de metoda luată în considerare precedent, vom împărți jucătorii în funcție de ping. Asta înseamnă că utilizatorii cu pinguri mici vor avea prioritate în matchmaking. Echipa se așteaptă să îmbunătățească experiența generală de joc prin împărțirea listelor [de jucători] și nu prin restricționarea conexiunilor în funcție de ping. Pregătirile sunt în toi pentru testarea acestei metode în unele regiuni, cu primele încercări plănuite pentru începutul acestei săptămâni. Datele specifice vor fi împărtășite când sunt stabilite.

Cu privire la serverele de testare, se pare că se lucrează încă la optimizare și rezolvarea de buguri, ambele fiind probleme destul de mari chiar și în prezent.

Revenind la noul patch, actualizarea cu numărul 6 pentru versiunea 1.0, acesta include în principal două noi cutii. Deși nu pot spune că mai era nevoie de așa ceva, trebuie să privim pozitiv. Una dintre cele două cutii va avea nevoie de cheie, dar este pusă separat de cele săptămânale, ceea ce înseamnă că cei care preferă să nu dea banii pe o cheie să o deschidă pot foarte simplu să nu o cumpere și nu o vor obține aleatoriu. Însă, cea Desperado, care de asemenea necesită o cheie, rămâne în continuare în lista Random Weekly Crate. Lista completă de schimbări poate fi văzută în link-ul de mai jos.

[Steam]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar