5 comments

Ubisoft da vina pe AMD pentru problemele din Assassin’s Creed Unity!

by on 14/11/2014
 

Assassins Creed Unity a avut o lansare nu tocmai reusita: jocul a fost plin de bug-uri, texturi incomplete, fps-uri scazute si diverse glitch-uri. Pentru toate acest probleme… PR-ul de la Ubisoft a dat vina pe AMD!

Credem AMD nu sunt vinovati cu nimic, si ca vina aparitne portarii si optimizarii foarte proaste a jocului, dar iata ce a declarat PR-ul Ubisoft:

Suntem constienti de problemele de performanta pe PC ale jocului Assassin’s Creed Unity, care apar in configuratiile care au placi video si procesoare AMD. Aceste probleme nu ar trebui sa afecteze majoritatea jucatorilor, dar va asiguram ca AMD si Ubisoft or sa isi continue munca impreuna pentru a rezolva aceste probleme 

Iata si un raspus real la aceasta problema:

Jocul in acest moment face 50000 draw calls in API-ul  DirectX11. Problema este cauzata de DX11, care poate sustine maxim ~10000 draw calls. Ce se intampla se datoreaza unui bottleneck, si de aici rezulta randari incorecte, texturi aruncate peste tot, si glitch-uri. Pe de alta parte consolele au acces direct la hardware si bottleneck-ul este aproape inexistent. Pe scurt, jocul a fost portat foarte prost pe PC!

Aceste probleme puteau fi rezolvate daca se folosea API-ul Manlte facut de catre AMD, si care este liber pentru folosinta de catre Intel sau nVidia. Deh…

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response