12 comments

Un fost angajat Sony crede ca gamerii care isi cer banii inapoi pe No Man’s Sky sunt toti niste hoti

by on 01/09/2016
 

Daca luna trecuta am tot discutat despre Pokemon GO, luna aceasta se pare ca subiectul controversat este No Man’s Sky. (sau cum il mai numim noi la Zon@ – „No Gameplay to be found”)

Dupa ce masinaria de marketing a promis marea cu sarea si a livrat… ei bine cam nimic … jocul a ajuns sa fie comparat cu Spore sau cu Fable, asemanarile, cel putin cand vine vorba de promisiuni neneîmplinite fiind izbitoare.

Totusi este un trend destul de uzual in ziua de astazi, multe dintre „concepte” ramanand in stadiul de idee, fiind de negasit in joc. Motiv pentru care gamerii s-au cam suparat! Si pe buna dreptate, fiind promis ceva si livrat altceva. De aici, pana la a cere banii inapoi pe joc a fost doar un mic pas.

Problema este alta se pare! Cei care cer banii inapoi variaza in numarul de ore jucate, de la cateva minute, pana la cateva ore. Asta se pare ca l-a fortat pe un fost angajat Sony sa puna la indoiala integritatea gamerilor care isi cer gold-ul inapoi pe titlu.

Adevarul este ca daca cumperi o masina care este vanduta cu GPS, inchidere centralizata, localizare prin sateit si aer conditionat, dar in schimb primesti o Dacia 1100, s-ar putea sa fi numit hot de catre Shahid Kamal Ahmad, fostul Strategist Content Director pentru Sony. (Logica de gradinita in cea mai pura forma)

Shahid, care a jucat si un rol important in aducerea lui No Man’s Sky in sanul Sony, se pare ca are o problema cu gamerii care isi cer banii inapoi dupa 50 si ceva de ore de joc.

Intr-un fel, Shahid are dreptate, numarul mare de ore indicand ca un individ si-a petrecut destul de multe ore cu acest titlu. 50 si ceva de ore fiind destul de mult. Pe de alta parte, ceea ce fostul director de continut strategic uita este ca multi gameri chiar se asteptau sa se intample ceva … No Man’s Sky brusc sa se deschida si sa ofere ceea ce au promis initial, lucru care nu s-a intamplat. Cu alte cuvinte este o sabie cu doua taisuri.

Shahid a rabufnit pe Twitter intr-un val de mesaje care sunau, mai mult sau mai putin, cam asa:

„Uite vestile bune: Multi jucatori nu sunt hoti. Multi jucatori sunt persoane decente, oneste care sustin industria.
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) August 28, 2016

Nu vorbim despre un produs de larg consum realizat intr-o fabrica. Vorbind de o opera de arta. Nu o poti trata ca pe un widget.
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) August 28, 2016

In 40 de ani de cumparat zeci de kilograme de jocuri, dupa stirea mea, nu am cerut banii inapoi.
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) August 28, 2016

Ca un client si jucator, inainte sa ajung dezvoltator, mi-as fi cerut bani inapoi daca jocul era stricat inca de la primul boot.
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) August 28, 2016

Nu am un caine in aceasta cursa. Doar opiniile proprii. Am fost dezvoltator, distribuitor si fondator de zeci de ani si un gamer de cand ma stiu.
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) August 28, 2016

Voi spune asta inca odata. 50 de ore. Cat de mult timp iti trebuie? 5 miliarde de ore? Chiar si asa, nu ai putea sa vezi tot jocul. https://t.co/sHVZSR1G8R
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) August 28, 2016”

Pana la urma, cu toata bunavointa din lume, in secunda in care ai jucat mai mult de 7 ore si nu ti-ai facut o parere generala despre titlu este clar ca este o problema si nu esti un individ tocmai onest. Pe de alta parte, Shahid nu a spus cat la suta din cei care si-au cerut banii inapoi intrunesc cota de 50 si ceva de ore, avand in vedere ca Steam Refund, pana recent, avea un barem de 2 ore, pe cand GOG era la 30 de zile.

[Twitter]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response