Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Un joc vechi de 24 de ani primește suport pentru 4K

/
/
/

De obicei, când un dezvoltator ia la mână din nou un joc antic, din era în care 3D-ul era un lucru relativ nou, abordarea principală este să fie reconstruit totul de la zero, dar în acest caz Nightdive a mers în direcții noi și interesante.

Pe lângă remake-ul efectiv al lui System Shock, care va sosi peste doi ani dacă nu apar alte amânări, studioul Nightdive anunță că varianta ușor actualizată a jocului are acum suport pentru 4K. Probabil vă întrebați cum exact au putut să facă asta, din moment ce System Shock 1 tot arată ca el însuși, o rezoluție mai mare n-ar avea cum să îmbunătățească prea multe lucruri. Eh, studioul a avut un as sub mânecă, sub forma codului sursă recent descoperit.

Codul sursă a permis portarea cu ușurință a jocului într-un nou motor grafic, numit KEX, același folosit și pentru actualizarea recentă a lui Turok. Astfel se poate păstra stilul de joc intact, alături de resurse grafice originale la nivelul lor de calitate complet, într-un motor capabil să redea rezoluția 4K.

Jocul a primit astfel și suport oficial pentru modificări, la aproape un sfert de secol de când a fost lansat.

System Shock a avut ghinionul de a își face apariția în era lui Doom, și ca urmare nu a fost băgat în seamă pe cât de mult ar fi trebuit. Dar acum… tot între două jocuri Doom… are ocazia să înflorească, în special pentru că are suport pentru mouse control așa cum trebuie.

[PC Gamer]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar